شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 15:02
نیوشا ضیغمی | ازدواج نیوشا ضیغمی | همسر نیوشا ضیغمی
کد خبر: 36530

نقش آفرینی نیوشا ضیغمی بعد از طلاق | عکس محجبه نیوشا ضیغمی سوژه شد

تصویر جدید و دیده نشده از نیوشا ضیغمی را در این صفحه ببینید.

نیوشا ضیغمی که چند روز قبل با انتشار یک پست شایعه و گمانه زنی ها در مورد طلاقش را در اینستاگرام پر کرد دوباره با استوری جدید حرف و حدیث هایی را به وجود آورد نیوشا ضیغمی در سریال های مختلف حضور داشته است او یک دختر نیز دارد همسر او آرش پولاد خان است که برخی ها در مورد طلاق نیوشا ضیغمی صحبت هایی را مطرح کردند در ادامه تصویر جدید از استوری نیوشا ضیغمی را می بینید . 

نیوشا ضیغمی

زندگی شخصی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در دوران کودکی

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی

خانواده و اصالت

مرحوم پدرش «محسن ضیغمی» دبیر بازنشسته و مادرش «فهیمه رستم پور» کارمند بازنشسته بود، یک خواهر بنام روشا دارد و اصالتا از سمت مادر کرد مهاباد است

نیوشا ضیغمی

مخالفت خانواده با هنرپیشگی

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادر مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود

پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشت و ترجیح می داد پزشک یا مهندس شوم

 

نحوه ورود به بازیگری

بعد از دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال «در چشم باد» معرفی شد

ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد

 

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 می باشد. او هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا و مادرش همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

 

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.

 

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

خانم ضیغمی که ازدواج او با حواشی بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود با حضور در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی خود گفت.

او در پاسخ به سؤال مهران مدیری مبنی بر عشق و ازدواج خود پاسخ داد:

در یک کار سینمایی با یکدیگر آشنا شدیم، سپس همسرم به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی بود که من در آن نقش اصلی را بر عهده داشتم و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و ازدواج ما شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bek9e