پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 06:13
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 36557

تعطیلی ادارات فردا سه شنبه 18 بهمن 1401 | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

امروز به علت تدوام سرما و مدیریت مصرف گاز در کشور ادارات و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا سه شنبه 18 بهمن ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

تغییر ساعت کار ادارات فارس تا ۲۰ بهمن‌ماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به ادامه برودت هوا در روز‌های آتی و به منظور مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف گاز ساعت شروع کار کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی استان تا روز پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۵ تمدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مکلفند میزان کسری ساعت اداری کارکنان را به‌صورت دورکاری جبران کنند.

کریمی گفت: بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمات می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkvj9