پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 02:25
فروش فوق العاده | فروش فوق العاده سایپا | فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوق العاده بهمن ماه
کد خبر: 36547

آغاز فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی و حساب وکالتی | خریداران ماشین این فروش فوق العاده را از دست ندهید

به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

 فروش فوق العاده سایپا که متقاضیان زیادی دارد از امروز آغاز خواهد شد . جزئیات جدید و کامل از فروش فوق العاده سایپا را در ادامه می خوانید. به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.

متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد محصول جدید خود را با نام پاژ به بازار ایران عرضه کند. پاژ در ردیف خودروهای هاچ بک اقتصادی قرار می‌گیرد و سایپا آن را طبق پلتفرم رنو کویید توسعه داده است. این خودرو از لحاظ ابعاد مشابه سایپا ۱۱۱ بوده و در قالب یک هاچ بک شهری اقتصادی در زمستان ۱۴۰۲ به تولید انبوه خواهد رسید.

طول سایپا پاژ به ۳۸۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۵۹۰ میلی‌متر، ارتفاع آن به ۱۴۹۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۴۳۰ میلی‌متر می‌رسد. گفتنی است پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه سرای ایرانی بوده و این روستا در ۱۵ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.

پاژ به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر و ۱۲ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و برای این هاچ بک سبک وزن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۵ لیتری را به همراه دارد.

پاژ به عنوان یک خودرو اقتصادی طبق استانداردهای 85گانه به تولید خواهد رسید و از امکاناتی چون جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، 2 ایربگ ایمنی، سنسور فشار باد تایرها و سیستم ترمزهای ABS، EBD، BA بهره می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkam6