چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 09:45
جورجینا | ازدواج جورجینا | عشق جورجینا
کد خبر: 36301

جورجینا رونالدو را به خرج انداخت | بریز و بپاش جورجینا در عربستان

محل اقامت رونالدو و جورجینا در عربستان کولاک کرد .

به گزارش رصدورزشی : جورجینا که با رونالدو به عربستان رفته است زندگی لاکچری ای را در این کشور آغاز کرده است اجاره 17 اتاق از یک برج لاکچری در عربستان یکی از موارد زندگی پرخرج رونالدو و جورجینا در عربستان بوده است رونالدو برای جورجینا در عربستان تولد بسیار لاکچری نیز گرفت .

 

ابرستاره پرتغالی 17 واحد از برج لاکچری ریاض را اجاره کرد. کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی این روزها در شهر ریاض سکوت می کند. دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد نجومی سالیانه 200 میلیون یورو با تیم عربستانی قرارداد امضا کرد.

 

یکی از نکات چالش برانگیز زندگی رونالدو در عربستان محل سکونتش است. اخبار متعددی در زمینه محل سکونت ابرستاره پرتغالی منتشر شد.

 

در همین رابطه نشریه «سان» انگلیس در جدیدترین اطلاعات درباره محل اقامت خانواده رونالدو نوشت: رونالدو که دستمزد سالیانه اش در النصر 175 میلیون پوند  است به همراه خانواده اش 17 واحد از برج لاکچری فور سیزونز ریاض را اجاره کرده و ماهیانه برای این هتل لاکچری 250 هزار پوند اجاره می دهد. رونالدو در بازی اخیر النصر مقابل الاتحاد مصدومیتی پیدا کرد ولی طبق اعلام رسانه های عربستان مصدومیت ابرستاره پرتغالی جدی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36blqz