جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/11 01:15
اخبار حوادث | اخبار حوادث ایران | اخبار حوادث تهران | اخبار حوادث البرز
کد خبر: 36326

اخبار حوادث | نجات جان پیرمرد از چنگال عزرائیل

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: حضور به موقع ماموران پاسگاه حسن آباد اسلام آبادغرب، کشاورز 65 ساله اهل این شهرستان را از گاز گرفتگی و مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: سروان "لطیف علی عبدی" فرمانده پاسگاه حسن آباد به همراه، ستوانیکم "سیروس ملکی" و سرباز وظیفه "مهدی فتحی" حوالی ساعت 4:30 دقیقه بامداد با خودروی سازمانی مشغول گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه خودرو پیکان پارک شده در مزارع کشاوری، توجه آن ها را به خود جلب کرد.

وی ادامه داد: با مشاهده این صحنه، سروان عبدی، ستوانیکم ملکی و وظیفه عبدی برای بررسی موضوع به سراغ خودرو پارک شده می روند که متوجه روشن بودن گاز پیک نیکی و بیهوشی یک نفر داخل پیکان می شوند.

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: ماموران پاسگاه حسن آباد با مشاهده این صحنه به سرعت نسبت به باز کردن در خودرو و خارج کردن کشاورز 65 ساله از داخل آن اقدام و با آب صورت وی را شستشو می دهند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب با بیان اینکه این 3 مامور وظیفه شناس، کشاورز بیهوش شده را به مراکز درمانی منتقل کردند، افزود: خوشبختانه حال این فرد مساعد گزارش شده است.

وی در پایان با قدردانی از اقدام فرمانده و کارکنان پاسگاه حسن آباد، گفت: پلیس همواره حافظ جان و مال مردم بوده و ثابت کرده است برای آسایش آن ها شبانه روز تلاش می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dmqv