شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/12 09:15
روز پدر | تاریخ روز پدر | هدیه روز پدر
کد خبر: 36383

بهترین هدیه روز پدر چیست ؟ | خاص ترین کادو روز پدر چیست ؟

یکی از سوالات پر تکرار در آستانه روز پدر این است : روز پدر چه هدیه ای بخرم ؟

به گزارش رصدورزشی : روز پدر یک روز خاص برای ایرانیان است زیرا تولد حضرت علی (ع) برای شیعیان ایرانی بسیار مبارک است . روز پدر معمولا همه برای مرد ها و پدران هدیه تهیه می کنند . چالش خرید هدیه برای پدر در روز پدر نیز شیرینی های خاص خودش را دارد در ادامه برخی هدیه های مناسب روز پدر را مورد بررسی قرار دادیم تا شاید با مطالعه آن ها بتوانید راحت تر کادوی مناسب خود را پیدا کنید .

مدت زمانی زیادی نیست که روز پدر به عنوان یک روز بسیار با اهمیت در ایران جشن گرفته می‌شود. حالا از چند روز یا چند هفته پیش از چنین روزی، هرکسی که از نعمت ارزشمند پدر در زندگی خود بهره‌مند باشند با دقت و ظرافت بسیار در صدد خرید کادوی روز پدر است.

روز پدر فرصت بسیار مغتنمی است که می‌توانیم در آن با تهیه کادو برای مرد به مردان مهم زندگی‌مان بگوییم که تا چه اندازه وجودشان در زندگی ما مهم اثر گذار است. فرقی نمی‌کند که این مرد مهم پدر ما باشد یا همسر و برادرمان. به هر حال مردان در هر سن و سال و شرایطی که باشند به اندازه زنان و حتی گاهی بیش از آن نیاز به محبت، توجه و ابزار علاقه دارند تا روانشان را از خستگی و فشار روزگار بشویند و با انرژی و روحیه بهتر دوباره به قلب مشکلات بتازند و تلاش کنند.

حالا در آستانه روز پدر قرار داریم و سؤالات پرتکرار این روزها این است که برای روز پدر چی بخرم؟ یا بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ یا خرید چه کادویی همسرم را در روز مرد خوشحال خواهد کرد؟ هدیه خاص برای روز مرد چیست؟

این مطلب پر از ایده‌های جدید و پیشنهاد کادو روز پدر است. یک راهنمای خرید هدیه خاص روز مرد کامل که با خواندن آن می‌توانید بدون دغدغه و سردرگمی بدانید که چه هدیه برای روز پدر خوب است و یک هدیه روز پدر مناسب و به درد بخور انتخاب کنید.

روز پدر

برای خرید کادو روز پدر چقدر بودجه دارید؟

قبل از این که در میان گزینه‌های پیشنهادی کادو روز پدر به دنبال بهترین انتخاب باشید، بد نیست در خصوص بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید با خودتان رو راست باشید. اگر هیچ محدودیتی در هزینه ندارید و می‌توانید لاکچری ‌ترین کادو روز مرد را بخرید، هر گزینه‌ای می‌تواند به راحتی انتخاب شما باشد. از ساعت کلاسیک گرفته تا یک گجت هوشمند، شما حق انتخاب هر چیزی را خواهید داشت. اما اگر به خاطر شرایط اقتصادی به دنبال خرید بهترین کادو برای روز پدر با قیمت مناسب هستید پس باید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید.

به دلیل آن که موضوع هزینه یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های انتخاب و تصمیم‌گیری در خصوص خرید هدیه ای خاص برای روز مرد است، ما گزینه‌های پیشنهادی در راهنمای خرید هدیه روز مرد را بر همین اساس از گران قیمت تا ارزان قیمت ارائه می‌کنیم تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین کادو برای مرد را تهیه کنید.

پیش از شروع متن باید بگوییم کیف چرم مدارک مردانه یکی از کادوی خاص برای روز مرد می باشد.

روز پدر

1- ست کامل چرمی

چیزی اصیل‌تر، مرغوب‌تر و مفید‌تر از ست کامل چرم اصل سراغ دارید که بتوانید با آن به پدر یا همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید؟ خرید ست چرم مردانه لاکچری  همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به مردان می باشد.

ست کامل چرمی می‌تواند مجموعه‌ای از کمربند، دستکش، کیف پول، جاکارتی و جاسوئیچی چرمی باشد. البته این ترکیب که لاکچری‌ترین کادو روز پدر را می‌سازد می‌تواند با اندکی تغییر همراه باشد. مثلاً چون آقایان کمتر از دستکش استفاده می‌کنند، می‌توانید این گزینه را از ست حذف و کیف موبایل چرمی یا را جایگزین آن کنید؛ حتی خرید یک کمربند در بین انواع کمربند ها نیز پیشنهاد خوبی میتواند باشد.

به هر حال خرید ست چرمی شامل هر چیزی که باشد یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های شما به عنوان یک هدیه روز مرد لاکچری خواهد بود. خرید چرم نه تنها هدیه ای خاص برای روز مرد می باشد بلکه پاسخی بسیار مناسب برای ” روز مادر چی بخرم ” نیز می باشد؟

اگر برای پدر یا همسرتان محصولات چرمی خریداری نمودید حتما طرز نگهداری از چرم طبیعی را به آنها توضیح دهید تا هدیه شما دوام بیشتری داشته باشد.

روز پدر

2- ساعت کلاسیک یا هوشمند

یکی از اکسسوری‌های مهمی که اغلب مردان همیشه از آن استفاده می‌کنند، ساعت است. اگر پدر یا همسر شما به ساعت‌های کلاسیک عقربه‌ای علاقه‌مند است و دوست دارد مدل‌های متنوعی از ساعت را داشته باشد؟! که بخت یار شماست. چون بازار پر از انواع ساعت با برند‌های مختلف و شکل‌های متفاوت است که نیاز هر سلیقه‌ای را تأمین می‌کند.

اما اگر همسر شما جوان و پر مشغله است یا پدر به روزی دارید که از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامت زیاد استفاده می‌کند، می‌توانید برای آن‌ها ساعت هوشمند بخرید.

البته یک ساعت، فارغ از کلاسیک یا هوشمند بودنش می‌تواند از نظر قیمت بسیار متنوع باشد. اما اگر به دنبال یک جنس مرغوب با کارکرد بالا هستید، باید برای خرید چنین هدیه‌ای زیاد هزینه کنید.

روز پدر

3- گوشی موبایل

اگر مدت‌هاست پدرتان گوشی موبایل خود را عوض نکرده است و از کاهش سرعت یا اشکالات فنی آن به ستوه آمده، اصلاً نباید از خودتان بپرسید هدیه روز پدر چی بخریم؟ وارد یکی از بهترین فروشگاه آنلاین گوشی موبایل شوید و از میان صدها مدل موجود، یکی را که مناسب پدرتان است و نیازهای او را تا چند سال آتی تأمین می‌کند را تهیه کنید.

گوشی موبایل هدیه ای خاص برای روز مرد است که می‌توان آن را برای همسران عاشق تکنولوژی نیز تهیه و آن‌ها را غافل‌گیر کرد.

روز پدر

4- ماشین اصلاح

مردی را می‌شناسید که از هدیه گرفتن یک ماشین اصلاح جدید با برند درجه یک و کاربردی خوشحال نشود؟ پس اگر به دنبال خرید کادو روز پدر یا مرد هستید، در تأمین هزینه آن مشکلی ندارید و می‌خواهید یک عمر پدر یا همسرتان را مرتب و آن کادر شده ببینید، یک ماشین اصلاح برای آن‌ها بخرید.

فقط دقت کنید که ماشین اصلاح انتخابی شما به اندازه کافی کاربردی بوده و در ایران از خدمات پس از فروش برخوردار باشد. توصیه دیگر ما به شما این است که برای خرید چنین هدیه‌ای تا جائیکه ممکن است نظر پدر یا همسرتان را جویا شوید. چرا که نیازها و سلایق مردان در زمینه کاربردهای ماشین اصلاح و انتظاراتی که از آن دارند با یکدیگر متفاوت است.

 

5- عطر یا ادکلن

عطر یا ادکلن بهترین کادو روز پدر

در یکی دو سال اخیر قیمت عطر و ادکلن به قدری بالا رفته است که اگر تصمیم دارید یک هدیه روز مرد لاکچری تهیه کنید که مطمئن باشید حتماً به مذاق پدر یا همسرتان خوش می‌‎آید، می‌توانید عطر یا ادکلن بخرید.

در خصوص تهیه این هدیه برای مرد باید مراقب باشید که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا آنچه می‌خرید یک عطر مرغوب، اصل و درجه یک باشد.

 

1- کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی

برای پدر، همسر یا برادری که روزانه ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کند چه هدیه‌ای می‌تواند مناسب‌تر از کفش چرمی باشد. با خرید یک کفش چرمی مناسب برای مردی که او را دوست دارید به او یادآور خواهید شد که چقدر سلامتی او برایتان مهم است و تا چه اندازه به آسایش او اهمیت می‌دهید. کفش چرمی مناسب‌ترین کادو روز پدر برای پدر شوهر نیز هست.

کیف دوشی مردانه چرمی یا کیف لپ تاپ چرم نیز می‎‌تواند هدیه بسیار مناسبی برای پدر یا همسری باشد که کارمند است یا هر روز مجبور است لپ تاپ خود را به محل کارش ببرد. به طور کلی انواع کیف چرم مردانه گزینه خوبی به عنوان هدیه ای خاص برای روز مرد است.

 

2- هدفون یا هندزفری

این دو جزو بهترین پیشنهاد‌های خرید هدیه روز مرد برای پدران یا همسران است. به ویژه این که می‎توان مدل‌های بسیار متنوع با برند‌های مختلف و طیف قیمتی گسترده‌ای از آن‌ها را فروشگاه‌ها یافت که هر کدام کارایی‌های مختلفی دارند.

 

3- ست اصلاح

ست اصلاح برای هدیه روز پدر

ست اصلاح یک هدیه بسیار جذاب، خلاقانه و مفید است که می‌توانید آن را با یک قیمت مطلوب به عنوان هدیه روز مرد برای پدر یا همسرتان تهیه کنید.

این ست می‌تواند شامل خمیر ریش، افترشیو، تیغ ریش تراش مرغوب و کرم ضد جوش بعد از اصلاح باشد. کافی است به یک فروشگاه لوازم بهداشتی معتبر سر بزنید و از فروشنده بخواهید از یک برند معتبر برای شما یک ست اصلاح تهیه کند.

 

4- لباس و گرمکن ورزشی

احتمالاً لازم به توضیح نیست که چاقی و فعالیت کم یکی از اصلی‌ترین معضلات جامعه امروز است. شاید این‌طور به نظر برسد که مردان به واسطه فعالیت گسترده‌تر در جامعه کمتر از زنان دچار چاقی می‌شوند. اما این تصور چندان هم صحیح نیست.

پس اگر گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز پدر در نظر ندارید، خرید لباس و گرمکن ورزشی می تواند یک هدیه خاص برای روز مرد به حساب بیاید. چون قیمت خرید یک دست لباس یا گرمکن ورزشی مرغوب که چندین سال بتوان از آن استفاده کرد خیلی زیاد نیست.

 

1- کیف جیبی، جاکارتی یا کمربند چرمی

مهم نیست که چقدر برای خرید هدیه روز پدر بودجه در اختیار دارید. به هر حال می‌توانید با هر بودجه‌ای یک تکه از بهترین جنس دنیا که چرم باشد را تهیه کنید. مثلاً می‌توانید یک کمربند چرم اصل بخرید که سال‌ها پدر، همسر یا مرد مورد علاقه‌تان از آن استفاده کند بدون این که به کیفیت آن آسیبی وارد شود. این یک پیشنهاد عالی برای کادوی ارزان روز مرد است.

همین پیشنهاد برای کیف جیبی چرمی، کیف پول چرم مردانه یا حتی جاکارتی چرم وجود دارد. چون این‌ موارد هدایای بسیار ارزشمندی هستند که نه تنها قیمت بسیار بالایی ندارند که تا سال‌های طولانی زیبایی، مرغوبیت و کاربردشان را حفظ می‌کنند بنابراین برای هدیه ارزان قیمت برای مرد بسیار مناسبند.

 

2- رزرو یک سالن ماساژ

اگر فکر می‌کنید این هدیه‌ای ماندگار نیست، اشتباه می‌کنید. به واسطه زندگی پر مشغله امروزی مردان وقت زیادی برای خودشان ندارند که در آن کمی ریلکس کنند و تن از خستگی مفرط جسمی بشویند. شما می‌توانید این فرصت را با رزرو یک وقت ماساژ عالی برایشان فراهم کنید.

ضمن آن که لذت گرفتن یک ماساژ حرفه‌ای لذتی نیست که به راحتی فراموش شود. پس اگر می‌خواهید با بودجه‌ محدود خود یک هدیه غافلگیر کننده به پدر یا همسرتان بدهید، برایشان از یک سالن معتبر و تمیز وقت ماساژ بگیرید.

 

3- کتاب

اگر مردی که دوستش دارید به خواندن کتاب علاقه‌مند است، یا مدت‌هاست دنبال یک عنوان خاص از کتاب می‌گردد، چرا شما آن را به عنوان هدیه روز مرد برایش فراهم نکنید؟

البته تصور نکنید کتاب کادوی بی ارزش یا خیلی ارزان قیمتی است. قیمت کاغذ بسیار زیاد است و به همین واسطه کتاب روز به روز گران‌تر می‌شود. ضمن آن که کتاب از نظر فرهنگی بهترین و ماندگارترین هدیه‌ای است که می‌توانید آن را برای پدر، همسر یا برادرتان تهیه کنید.

 

4- لیوان دمنوش

لیوان دمنوش برای کادو روز پدر

برای همسران جوان و پدرانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند خرید لیوان دمنوش یک هدیه مناسب و به درد بخور است. چون می‌توانند طی روز در آن هر چیزی که به آن تمایل دارند، از انواع دمنوش تا قهوه را به سرعت تهیه و استفاده کنند.

پس اگر محدودیت بودجه شما قدرت مانور روی گزینه‌های دیگر را از شما گرفته است، به خرید لیوان دمنوش فکر کنید. چون این هدیه می‌تواند بسیار مفید و ماندگار باشد.

اگر دستی به دوخت و دوز دارید با استفاده از الگوهای کیف چرم میتوانید یک کیف مدارک یا کیف پول چرم زیبا با کمترین هزینه تهیه کنید.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که یکی از مواردی که در اغلب اوقات نادیده گرفته شده یا به آن اهمیت داده نمی‌شود، تزیین کادو روز پدر است. اصلاً تصور نکنید که آقایان به این موارد اهمیتی نشان نمی‌دهند یا حس زیبایی شناختی آن‌ها به اندازه خانم‌ها قوی نیست. بنابراین هر چیزی که به عنوان کادو روز پدر می‌خرید را به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین کنید. 

 

چند پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مرد و پدر

13 رجب، زاد روز حضرت علی بن ابیطالب (ع) بهترین زمان برای گرامیداشت مقام پدر است. پدر تکیه گاه مطمئنی برای فرزندان است، پدر سراسر عشق و ایثار و فداکاری است، گر چه می گویند بهشت زیر پای مادران است اما پدر نیز مانند مادر از شان و منزلت بالایی برخوردار است و بهشت در دستان پر از زحمت اوست.

روز پدر بهترین زمان برای زدن بوسه بر دستان زحمت کش نان آور خانه و تکریم مقام والای اوست. فرقی نمی کند پدرتان چه جایگاهی در جامعه داشته باشد، هیچ گاه منزلت پدرتان را نادیده نگیرید و همیشه به او افتخار کنید.

در این روز عزیز می توانید هدیه هایی برای پدر و یا همسرتان تهیه کنید. در این بخش از نمناک شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید به راحتی یک هدیه برای پدر و یا همسرتان تهیه کنید.

 

لباس ورزشی

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.

 

لوازم ورزشی هوازی

پدرها کمتر فرصت ورزش دارند و دوست دارند در خانه ورزش کنند. بنابراین خرید وسیله ورزشی مثل تردمیل که هم باعث کاهش وزن می شود و هم باعث نشاط می شود برای پدران هدیه درجه یکی می تواند باشد.

دوچرخه ثابت یکی دیگر از وسایل ورزشی برای رفع خستگی ها در اثر کار است که عضلات شان را قوی تر می کند و دردهای عضلانی را کاهش می دهد.

 

لوازم ورزشی

انواع توپ بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال، انواع راکت تنیس، اسکواش و بدمینتون، انواع دمبل، انواع کوله ورزشی از بهترین هدایا برای آقایان ورزش دوست است. می توانید با توجه به علاقه همسر یا پدرتان به ورزش خاص و با توجه به نیاز او به وسیله های ورزشی، برای آنها یک هدیه ورزشی بخرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kovqd