پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/11 05:01
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 36333

تعطیلی مدارس امروز سه شنبه 11 بهمن | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس سه شنبه 11 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها سه شنبه 11 بهمن ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس سه شنبه 11 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که سه شنبه 11 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس سه شنبه 11 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها سه شنبه 11 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس سه شنبه 11 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

مدارس نوبت عصر 4 شهرستان استان تهران مجازی شد

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، تمام مدارس پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز سه‌شنبه 11 بهمن 1401 غیرحضوری است.

 

تعطیلی مدارس خوی و چایپاره به دلیل زمین لرزه تا پایان هفته

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به علت تداوم پس لرزه‌ها تعطیل است.

مهدی محمدپور افزود: به علت استمرار پس‌لرزه های شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

یکشنبه نیز مدارس خوی غیر حضوری اعلام شده بود که با توجه به شدت پس لرزه‌ها و درگیری خانواده‌ها با پیامدهای ناشی زلزله از فردا دوشنبه تمامی مدارس و حتی آموزش غیر حضوری نیز تعطیل شد.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس شد و باعث نگرانی مردم گردید

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد.

شهرستان خوی دارای ۷۱ هزار دانش آموز است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرستان مهاباد مدارس ابتدایی ‌و مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌های شهری در شیفت صبح غیر حضوری بوده و در روستاها تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه شیفت صبح امروز سه‌شنبه مورخه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد گرفت.

ضمنا آموزش مدارس شهری دوره اول و دوم متوسطه به صورت حضوری در مدارس است همچنین تمام مقاطع تحصیلی شهرستان اشنویه، بخش سیلوانا و صومای برادوست در ارومیه شیفت صبح بدلیل بارش برف غیر حضوری است.

هر چند اعلام تعطیلی مدارس چند شهر بسیار دیر اعلام شد ولی بارش رحمت الهی علی‌رغم ایجاد ترافیک سنگین در بسیاری از معابر شهر ارومیه باعث تعطیلی مدارس این شهر نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkvdn