چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 13:05
لاغری |‌ رژیم لاغری | تناسب اندام
کد خبر: 35829

بیا اینجا تا بهت بگم توی سه روز لاغر بشی !

این روزها بسیاری از مردم درگیر اضافه وزن هستند اما دوست دارند در چند روز وزن کم کنند .

به گزارش رصدورزشی :‌ لاغری سریع در ۳ روز برای چربی سوزی شکم و پهلو عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره لاغری سریع در ۳ روز صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

 

همه چیز درباره لاغری سریع در ۳ روز

رژیم لاغری سریع در ۳ روز برای افرادی که به دنبال کاهش وزن سریع هستند کاربرد دارد اما نباید به طور دراز مدت مورد استفاده قرار بگیرد زیرا به بدن شما آسیب خواهد زد. یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن حذف نان و برنج است. این رژیم با حذف نان ، برنج و شیرینی جات کمک بزرگی به چربی سوزی شکم و پهلوها می کند. بسیاری از رژیم های غذایی طولانی مدت قواعدی بر اساس حذف کامل برنج و نان از رژیم غذایی فرد دارند. باید بدانید که برنج دارای خواص فراوانی ست و موجب سلامتی پوست و موی شما می شود. ارزش غذایی نان هم بالاست و نباید برای مدت طولانی به طور کامل حذف شود.

 

تخم مرغ آب پز

هر ماده غذایی اگر به اندازه مصرف شود علاوه بر اینکه مشکلی برای بدن ایجاد نمی کند ، مفید هم هست. یکی از مزایای این رژیم این است که می توانید در مدت زمان کوتاهی برنج و نان را حذف کنید و آسیبی به بدن شما وارد نمی شود. ماهی و گوشت دو وعده غذایی این رژیم، منابع کامل و خوبی از پروتئین ها هستند و میتوانند جایگزین خوبی برای برنج و نان و ماکارونی باشند. تخم مرغ آب پز عنصر اصلی وعده صبحانه این رژیم لاغری ست.

 

پروتئین بالا و رژیم لاغری در سه روز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که رژیم های لاغری مختلفی را امتحان کرده باشید اما به علت تایم طولانی آن و یا استفاده از مواد غذایی خاص ، آن را در میانه راه رها کرده و به هدف خود نرسیده اید ، سرخورده و ناامید شده و یا سرکوفت شنیده اید. یکی از دلایل محبوبیت این رژیم لاغری این است که مدت زمان آن کوتاهه و از موادغذایی معمول که در هر خانه ای یافت می شود استفاده می کنید. رژیم لاغری در سه روز به علت داشتن پروتئین بالا ، شما را در طول روز سیر نگه می دارد و موجب چربی سوزی در بدن شما می شود.

 

ممنوعات در رژیم

قند ، شکر ، فست فود ، غذاهای چرب و سرخ کردنی ، چیپس و پفک از ممنوعات این رژیم هستند. سعی کنید دقیقا مانند رژیم عمل کنید و اگر احساس کردید قند شما افتاده ، یک خرما میل کنید. امیدوارم که این رژیم مثمرالثمر واقع شده و بتوانید با کاهش وزن و آب کردن چربی های اضافی بدنتان گامی بلند در راه سلامتی و آرامش خاطر و افزایش عزت نفس خود بردارید. بهتر است این رژیم را فقط یک بار در ماه انجام دهید ، بهتر است که این رژیم را پشت سر هم و به شکل دراز مدت انجام ندهید تا دچار مشکل نشوید.

 

مزایای رژیم لاغری سریع در ۳ روز

در واقع شروع این رژیم می توانید استارتی برای شروع یک زندگی جدید باشد. شاید با نتیجه کاهش وزن ناشی از این رژیم پشتکار و انگیزه ی شما بالا برود و بتوانید هم حجم غذای مصرفی روزانه تان را کم کنید و هم ورزش را شروع کنید. ورزش کردن و مصرف آب از ترک های پوستی که حاصل کاهش وزن هستند پیشگیری می کند. افرادی که دیابت یا بیماری های خاص دارند و زنان باردار و شیرده ، افرادی که اضافه وزن ندارند و لاغر هستند و به طور کلی قبل از گرفتن این رژیم حتما با پزشک مشورت کنید زیرا ممکن است به مواد غذایی موجود در این رژیم حساسیت داشته باشید. اگر در هنکام انجام این رژیم ، دچار ضعف و بی حالی شدید به رژیم غذایی عادی خود برگردید. در ادامه دستور کامل این رژیم غذایی را به طور کامل مشاهده کنید.

 

رژیم کم کالری

اگر می خواهید یک راه مناسب برای کاهش وزن و رها شدن از چاقی پیدا کنید، یک رژیم کم کالری به همراه ورزش روزانه و منظم به شما کمک بزرگی می کند. در ادامه می توانید لاغری سریع در ۳ روز را با انجام رژیم زیر به دست بیاورید.

 

برنامه روز اول برای لاغری سریع در ۳ روز

برای وعده صبحانه روز اول دو عدد تخم مرغ را آب پز کنید و به همراه دو عدد گوجه فرنگی میل کنید. چای سبز یکی از گیاهانی ست که چربی سوزی را افزایش می دهد پس بعد از صرف صبحانه یک لیوان چای سبز هم میل کنید. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که چای سبز باید بدون شکر و قند باشد.برای وعده ناهار روز اول صد و بیست گرم ماهی پخته و آب پزشده میل کنید. به جای ماهی می توانید از نصف یک تن ماهی هم استفاده کنید. یک عدد تن ماهی را به مدت بیست دقیقه بجوشانید و روغن آن را جدا کرده و نصفش را میل کنید. علاوه بر ماهی می توانید دو عدد سفیده تخم مرغ آبپز هم میل کنید. میتوانید کمی گوجه و خیارشور هم به دلخواه مصرف کنید زیرا کالری پایینی دارند و به غذا طعم خوبی می دهند. بعد از صرف ناهار یک لیوان چای سبز که شکر و قندی نداشته باشد میل کنید.برای میان وعده فقط یک عدد سیب میل کنید. برای وعده ی شام روز اول از سبزیجات بخارپز شده استفاده کنید. ترکیب هویج ، کلم بروکلی ، گل کلم ، لوبیا سبز، نخود فرنگی … می توانند بخشی از شام شما را تشکیل دهند. می توانید تنها از هویج و نخود فرنگی استفاده کنید و با اضافه کردن فلفل سیاه و نمک یک شام خوشمزه و بدون کالری بالا داشته باشید. بعد از صرف شام یک لیوان چای سبز تازه میل کنید.دو عدد تخم مرغ آب پز حدود ۱۵۰ کالری دارد ، دو عدد گوجه فرنگی هم حدود ۴۰ کالری دارند . یعنی شما برای یک صبحانه حدود ۲۰۰ کالری مصرف کرده اید. اگر ۱۰۰ گرم ماهی بخارپز مصرف کنید حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ کالری مصرف کرده اید و اگر نصف تن ماهی مصرف کنید حدود ۲۵۰ کالری . دو عدد سفیده تخم مرغ آب پز هم ۳۴ کالری دارند. تا اینجای کار شما حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ کالری مصرف کرده اید. بشقاب سبزیجات شام هم در بالاترین شکل ممکن بیشتر از ۲۰۰ کالری نخواهد داشت . یک عدد سیب هم حدود ۸۰ کالری دارد. این به این معناست که شما در طول روز تنها ۶۰۰ تا ۷۰۰ کالری مصرف کرده اید.

 

برنامه روز دوم برای لاغری سریع در ۳ روز

برای وعده صبحانه روز دوم ابتدا دو عدد تخم مرغ را آبپز نموده و میل کنید. امروز مجاز هستید که یک عدد موز هم برای صبحانه مصرف کنید. موز یکی از میوه هایی ست که فیبر بالایی دارد و باعث احساس سیری در بدن شما و جلوگیری از پرخوری می شود و از این طریق به کاهش وزن شما کمک می کند.بعد از صرف تخم مرغ و موز یک فنجان چای سبز میل کنید تا باعث افزایش متابولیسم بدن شما شود. برای وعده ناهار روز دوم به صد و بیست گرم گوشت مرغ آب پز بدون پوست نیاز دارید. به همراه دو عدد سفیده تخم مرغ آب پز که اگرتمایل داشته باشید می توانید میل کنید. طبق روال روز قبل باز هم باید بعد از صرف ناهار چای سبز میل کنید.برای میان وعده باز هم از یک سیب استفاده کنید. برای وعده شام روز دوم یک تکه نان سوخاری یا قد یک کف دست نون سنگک و یک تکه پنیر معمولی یا صد و سیزده گرم پنیر لور به همراه یک فنجان شیر کم چرب مصرف کنید.

 

برنامه روز سوم برای لاغری سریع در ۳ روز

برای وعده صبحانه روز سوم مطابق روزهای قبل دو عدد تخم مرغ آب پز میل کنید. تفاوت صبحانه روز سوم با روزهای دیگر مصرف یک لیوان آب گوجه فرنگی است. آب گوجه فرنگی آب میوه ای لاغرکننده است که باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن و کاهش وزن می شود.برای وعده ناهار روز سوم به ۱۳۰ گرم گوشت قرمز پخته شده نیاز دارید. دقت کنید که در پخت گوشت نباید از روغن استفاده کنید. طبق روال روزهای قبل می توانید دو عدد سفیده تخم مرغ هم میل کنید. بعد از صرف ناهار یک فنجان چای سبز میل کنید.برای میان وعده یک عدد سیب میل کنید. برای وعده شام روز سوم به دو عدد سیب زمینی متوسط آبپز به اضافه یک بشقاب کاهو یا سبزیجات نیاز دارید. بعد از مصرف غذا یک لیوان چای سبز هم میل کنید تا سوخت و ساز بدنتان بالا برود و به کاهش وزن خود کمک بیشتری کنید.

لاغری در یک روز 9 کیلو لاغری در 12 روز جدیدترین رژیم لاغری سریع رژیم وحشتناک لاغری سریع لاغری در دو روز رژیم لاغری سریع رایگان رژیم سه روزه امریکایی

 

به جز رژیم لاغری سریع در ۳ روز که در بالا مشاهده نمودید ، رژیم لاغری دیگری هم وجود دارد که به رژیم ارتشی مشهور است و در ادامه به آن خواهیم پرداخت. نکته ی مهمی که درباره این رژیم وجود دارد این است که بعد از سه روز رژیم ، باید حداقل چهار روز به بدن خود استراحت بدهید و به طور کلی این رژیم ها نباید به شکل دراز مدت مورد استفاده قرار بگیرند. حال به شما بستگی دارد که به کدام رژیم احساس بهتری داشته باشید و آن را انتخاب کنید. این رژیم لاغری تشکیل شده از سه جز صبحانه و ناهار و شام است.یک زن برای حفظ وزن خود باید در طول روز حدود ۲۰۰۰ کالری مصرف کند و یک مرد برای حفظ وزن خود باید در طول روز ۲۶۰۰ کالری مصرف کند. این رژیم لاغری کالری دریافتی شما را بسیار پایین می آورد و شما در طول روز حدود هشتصد و هفتاد کالری مصرف می کنید. افرادی که دیابت یا بیماری های خاص دارند و زنان باردار و شیرده ، افرادی که اضافه وزن ندارند و لاغر هستند و به طور کلی قبل از گرفتن این رژیم حتما با پزشک مشورت کنید زیرا ممکن است به مواد غذایی موجود در این رژیم حساسیت داشته باشید. اگر در هنکام انجام این رژیم ، دچار ضعف و بی حالی شدید به رژیم غذایی عادی خود برگردید. در ادامه دستور کامل این رژیم غذایی را به طور کامل مشاهده کنید.

 

مواد غذایی مجاز در رژیم لاغری سریع در ۳ روز

رژیم لاغری یک روش و شیوه ی تغذیه ای ست که برای لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. هر رژیم لاغری بایدها و نبایدهای خود را دارد. در هر رژیمی تعدادی از موادغذایی ممنوع و تعدادی مجاز هستند. مواد غذایی مجاز در این رژیم بسیار جالب هستند و شامل موز ، قهوه تلخ ، سیب ، نان کامل ، آب ، هات داگ ، بروکلی ، بستنی وانیلی ، گریپ فروت ،‌ کره بادام زمینی ، هویج ، تخم مرغ ، پنیر چدار و دانه‌های سبز می شود.اگر به کره بادام زمینی حساسیت دارید می‌توانید کره بادام را جایگزین آن کنید. اگر به تن ماهی حساسیت دارید، می‌توانید چند عدد بادام را جایگزین کنید. حال نمونه ای از سه روز برنامه غذایی این رژیم را برای شما شرح میدهیم تا بهتر متوجه چگونگی مصرف مواد غذایی این رژیم شوید. برای مشاهده یکی از قویترین چربی سوز های شکم و پهلو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

نمونه برنامه غذایی روزانه در رژیم لاغری سریع در ۳ روز

برای وعده صبحانه می توانید از قهوه تلخ یا آب ، نیمی از یک گریپ فروت و یک لایه نان تست که آغشته به کره بادام زمینی کرده اید استفاده کنید. برای وعده ناهار می توانید از نصف لیوان تن ماهی ، یک لایه نان تست ، یک فنجان قهوه تلخ یا آب استفاده کنید. برای میان وعده یک لیوان آب پرتقال و برای وعده شام می توانید ۱۰۰ گرم گوشت سفید یا قرمز ، یک فنجان لوبیا ، یک فنجان هویج و یک عدد سیب و یک فنجان بستنی وانیلی استفاده کنید.در نمونه ی دیگری می توانید برای وعده صبحانه از یک تکه نان تست ، نصف موز ، یک عدد تخم مرغ آب پز و یا یک فنجان چای یا قهوه بدون شکر استفاده کنید. برای ناهار می توانید یک فنجان پنیر خامه ای ، شش بیسکویت ترد ، یک فنجان قهوه یا آب استفاده کنید. برای میان وعده از یک لیوان آب کرفس یا آب هویج استفاده کنید. برای وعده شام هم می توانید از دو عدد هات داگ ، نصف لیوان هویج و نصف لیوان کلم بروکلی ، نصف فنجان بستنی وانیلی و نصف موز استفاده کنید.در نمونه ای دیگر می توانید برای وعده صبحانه پنج عدد بیسکویت ترد ، سی گرم پنیر و یک عدد سیب کوچک به اضافه ی یک لیوان چای یا قهوه استفاده کنید. برای وعده ناهار یک عدد تخم مرغ آب پز و یک تکه نان تست به اضافه ی یک لیوان قهوه یا آب استفاده کنید. برای میان وعده می توانید یک سیب و یک پرتقال میل کنید. برای وعده ی شام می توانید یک فنجان تن ماهی و نصف موز به اضافه ی یک فنجان بستنی وانیلی استفاده کنید.

 

متخصصین تغذیه درباره لاغری سریع در ۳ روز چه می گویند ؟

متخصصین و کارشناس های تغذیه عقیده دارند کاهش ۳ تا ۵ کیلو در سه روز ناسالم و کمی دور از باور است. بهتر است افراد کم کم و به طور آهسته وزن کم کنند تا عضله و آب بدنشان را از دست ندهند و استخوان هایشان ضعیف نشود. در رژیم هایی که وزن به سرعت پایین می آید ، احتمال بازگشت وزن بسیار بالاست . بهتر است کم کم و به مرور مقدار غذای خود را کم کنید و در کنار کم کردن مقدار غذا ورزش هم انجام دهید ، تا بدن شما نه دچار ترک پوستی شود و نه عضلاتش آب شود. در کنار این ها می توانید برای کاهش وزن ، روزانه چای سبز میل کنید و صبح خود را با یک لیوان آب ولرم و آبلیمو شروع کنید. عده ای از کارشناس ها اعتقاد دارند که میشود در سه روز کاهش وزن داشت اما فراموش نکنید که وزنی که از دست داده اید بیشتر آب است تا چربی هایی که در بدنتان ذخیره کرده اید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axome