پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 04:18
فروش فوری سایپا | فروش فوری سایپا آغاز شد | تاریخ فروش فوری سایپا
کد خبر: 35545

فروش فوری سایپا از سه شنبه آغاز می شود | فروش فوری سایپا ویژه بهمن

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

طرح فروش فوری سایپا هر چند وقت یکبار اجرا می شود و در این طرح محصولات سایپا به قیمت کارخانه عرضه می شود. طرح فروش فوری سایپا ویژه بهمن ماه با طرح عادی و و طرح حمایت از خانواده و جوانی ارائه می شود فروش فوری سایپا در سایت رسمی شرکت سایپا در تاریخ زیر شروع به کار می کند.

 

متقاضیان از ساعت 14 روز سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

فروش فوری سایپا

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xobwq