جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 05:00
یارانه | یارانه نقدی | یارانه معیشتی | یارانه بهمن ماه
کد خبر: 35400

واریز یارانه نقدی 2 میلیونی برای این دهک ها | واریز یارانه جدید رئیسی امشب

جزئیات واریز یارانه نقدی جدید و افزایش رقم یارانه نقدی اعلام شد.

 یارانه نقدی در دولت دهم کلید خورد و رئیسی در دولت جدید قول افزایش و تغییر مبلغ واریزی یارانه نقدی را داده است. یارانه نقدی با 45 هزار تومان آغاز شد و امسال شاهد افزایش مبلغ یارانه نقدی بودیم.دولت هر ماه مبلغی به عنوان یارانه نقدی به حساب قشر خاصی از مردم واریز میکند.

 

امشب؛ واریز یارانه معیشتی یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومانی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری دی‌ماه جاری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در راستای اجرای بند ۵ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور خبر داد.

علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری دی‌ماه جاری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در راستای اجرای بند ۵ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور خبر داد و گفت: بر این اساس برای خانوار یک‌ نفره ۵۴۶ هزار تومان، خانوار دو نفره ۷۸۰ هزار تومان، خانوار سه‌ نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان واریز شد.

به گفته وی همچنین به خانواده چهار نفره یک میلیون و ۴۰۴ هزار  تومان، خانواده پنچ نفره و بیشتر یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان مستمری پرداخت شد./ایسنا

سورپرایز یارانه ای دولت ؛ رقم یارانه نقدی زیاد شد

 عضو کمیسیون تلفیق بودجه: افزایش یارانه‌ها در سال آینده از محل فروش فرآورده‌های نفتی خواهد بود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: افزایش یارانه‌ها در سال آینده با توجه به تبصره 14 صورت خواهد گرفت که اعتبار آن از محل فروش فرآورده‌های نفتی خواهد بود.

عبدالله ایزدپناه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 ، در مورد افزایش یارانه نقدی اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه 1402 برای سال آینده افزایش میزان یارانه را پیشنهاد کرده است.

وی افزود: افزایش یارانه ها در سال آینده با توجه به تبصره 14 صورت خواهد گرفت که از محل فروش فرآورده های نفتی خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402: دولت برای سال آینده 800هزار میلیارد تومان یارانه پیش‌بینی کرده است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: دولت 800 همت برای یارانه در سال آینده پیشنهاد کرده است اما اعتبار 610 همت منطقی‌تر خواهد بود.

خلیل بهروزی‌فر عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا در لایحه بودجه 1402 دولت یارانه نقدی افزایش داشته است، گفت: دولت یک درصد افزایشی را برای یارانه های نقدی در سال پیش رو در لایحه دیده است که باید بررسی شود.

وی با اشاره به میزان افزایش یارانه هادر سال آینده گفت: دولت 800 همت برای یارانه در سال آینده پیشنهاد کرده است اما اعتبار 610 همت منطقی‌تر خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 خاطر نشان کرد: بودجه 1402 باید طوری تنظیم شود که یارانه‌ها با افزایش تورم و افزایش قیمت‌ها و همچنین  با برنامه هفتم توسعه انطباق داشته باشد؛ آنچه که الان تصویب می‌شود بایدهمه این ملاحظات را مد نظر قرار دهد.

یارانه نقدی بهمن ماه 500 هزار تومان شد

علی بهادری جهرمی- سخنگوی دولت به تشریح آخرین وضعیت اختصاص کالابرگ الکترونیکی پرداخته است. وی با اشاره به اینکه نباید خودمان را درگیر این موضوع که «یارانه نقدی بهتر است یا کالابرگ؟» کنیم، خبر داده که هر کدام از مدل یارانه نقدی و کالابرگ که در تست‌ها موفق باشند، پیاده‌سازی شده و دولت هم در همان مسیر پیش خواهد رفت.

اما آنچه در روزهای اخیر بیشتر از سوی افکار عمومی مورد پرسش قرار می‌گیرد؛ زمان واریز یارانه دی‌ ماه 1401 است. اگر قرار باشد مرحله 143 یارانه نقدی طبق روال ماه‌های قبل پرداخت شود، انتظار می‌رود در هفته سوم و احتمالا از بیستم دی ماه یارانه به دست سرپرستان خانوار برسد.

آنطور که پیشتر سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده بود؛ در صورتی‌که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی‌که جزو دهک‌های چهارم تا نهم باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rpwq