دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/30 11:23
هشدار هواشناسی | هشدار جدی هواشناسی | هشدار ضروری هواشناسی
کد خبر: 35374

هشدار قرمز هواشناسی به مردم تهران | صدور هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

هواشناسی به مردم پایتخت هشدار داد به علت آلودگی از تردد غیرضروری خودداری کنند .

به گزارش رصدورزشی : هشدار هواشناسی در خصوص آلودگی هوا در سه روز ابتدایی بهمن ماه منتشر شده است در ادامه جزئیات کامل از هشدار هواشناسی در سه روز اول ماه را می خوانید . هشدار هواشناسی در خصوص آلودگی هوا بوده است و انباشت آلودگی ها می باشد .

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از آلودگی هوا در استان تهران طی امروز جمعه ۳۰ دی تا دوشنبه ۳ بهمن خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از پایداری هوا و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده ها و افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات PM۲.۵ خبر داد.

بر اساس هشدار صادر شده، این شرایط از امروز جمعه ۳۰ دی آغاز می شود و تا دوشنبه ۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

هشدار نارنجی هواشناسی برای تهرانی ها -  تا سه روز از تردد غیرضروری خودداری کنید

منطقه اثر آن نیز تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، ژئوفیزیک، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات خواهد بود.

هشدار هواشناسی

از این رو کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه ها به ویژه در مناطق صنعتی، پر تردد شهری و پرجمعیت در بازه زمانی یاد شده پیش بینی می شود که در صورت مهار و کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک، کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس کاهش خواهد یافت.

در همین راستا اداره کل هواشناسی استان تهران به مردم توصیه کرده است تا دربازه زمانی یاد شده از تردد غیر ضروری و فعالیت های ورزشی در فضاهای باز پرهیز کنند و بر مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک و آمادگی ارگان های ذیربط و امدادرسان برای مقابله با شرایط یاد شده تاکید کرده است.

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dpae