دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 01:15
اخبار حوادث | اخبار حوادث قتل | اخبار حوادث ایران
کد خبر: 35392

اخبار حوادث | حمله پسر چاقو کش به پدر و مادرش در تهران

پسر تهرانی، پدر و مادر خود را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داد.

روز دوشنبه 26 دی ما جاری، مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر ماموران کلانتری 147 گلبرگ و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل، راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های بیشتر حکایت از آن داشت مقتول به همراه همسرش که خود نیز مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول و زن میانسال از سوی پسرشان در خانه با ضربات چاقو به دلایل نامشخصی به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از کشتن پدرش از مهلکه گریخته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته بسته اطراف خانه‌ای که مرد میانسال به قتل رسیده را برای ردیابی مسیر تردد قاتل هدف بازبینی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzamr