پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 12:29
تعطیلی مدارس | تعطیلی استان ها | تعطیلی دانشگاه ها
کد خبر: 35282

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان البرز چهارشنبه قطعی شد

جزئیات تعطیلی ادارات و مدارس و دانشگاه ها را در این صفحه بخوانید .

به گزارش رصدورزشی : جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در روز چهارشنبه مشخص شد اینطور که بنظر می رسد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا چهارشنبه قطعی شده است در ادامه جزئیات کامل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را می خوانید .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

افضلی تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی آلاینده‌ها، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام کلیه فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، استقرار و آماده باش پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده‌تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها، موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان دارای فرزند خردسال و زنان باردار، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز مؤثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه شهروندان و مسئولین ذیربط قرار گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jenpe