پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 03:33
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 35263

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 28 دی ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که چهارشنبه 28 دی ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 28 دی ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، بر اساس گزارش ایستگاه های سنجش آلودگی هوای این استان شاخص بر خط کیفیت هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ، کرج و نظرآباد به ترتیب بر روی اعداد ۱۷۵، ۱۷۲، ۱۵۹ و ۱۷۰ قرار دارد که بیانگر ناسالم بودن کیفیت هوای این شهرستان ها برای تمام گروه های سلامت جامعه است.

همچنین صبح امروز مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: با توجه به وارونگی دمایی، تشدید آلاینده ها تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف این استان دور از انتظار نیست.

آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تداوم پایدار جو و نیز استقرار پرفشار سرد و چگال شمالی در منطقه است که سبب رخداد چندین الیه وارونگی دمایی و ایجاد ظرفیت افزایش آلاینده ها در استان البرز را در پی دارد.

وی بیان کرد: مدیریت میزان و تولید کانون های انتشار آلاینده های ثابت و متحرک از مهمترین توصیه ها در این شرایط جوی است .

بهاروند احمدی گفت : افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی تا پایان هفته جاری از حضور بلند مدت در فضای باز و سطح شهر خودداری نمایند.

در استان البرز ۱۳ ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozr7l