پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 06:00
ساعت پخش | ساعت پخش سریال | ساعت پخش سریال عملیات رعد | ساعت پخش شبکه یک
کد خبر: 35205

ساعت پخش و باز پخش سریال عملیات رعد | ساعت پخش شبکه یک

زمان پخش سریال عملیات رعد هر شب ساعت 22:15 است

عملیات رعد جدیدترین مجموعه تلویزیونی در ژانر پلیسی اجتماعی خانوادگی است. در این نوشتار تاریخ و ساعت پخش سریال عملیات رعد را به شما ارائه می‌‎دهیم. 

اصغر نعیمی کارگردان سریال عملیات رعد، از اوایل مرداد ماه در سکوت خبری ساخت این مجموعه را آغاز کرد. این سریال ۱۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی علی یاور، روایتگر چند پرونده‌ی مهیج عملیات یگان ویژه فراجا است.

این سریال همزمان با هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

ما در ادامه زمان پخش سریال عملیات رعد ، خلاصه‌ای از داستان این مجموعه و همچنین زمان تکرار سریال عملیات رعد از شبکه یک را به شما ارائه می‌دهیم.

ساعت پخش سریال عملیات رعد

عملیات رعد با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر و همکاری سازمان صدا و سیما ساخته شده است.

زمان پخش سریال عملیات رعد هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت‌ 15:30 روز بعد که زمان تکرار سریال عملیات رعد از شبکه یک سیماست، می‌توانید آن را دنبال کنید.

تصویربرداری این مجموعه در تهران و کرمانشاه انجام شده و از ابتدای فیلمبرداری به صورت همزمان تدوین و صداگذاری توسط عوامل تولید آن انجام شده است.

بازیگران سریال عملیات رعد

در این سریال بازیگران توانمند و مطرحی همچون مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی و شهروز ابراهیمی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

همچنین ارسطو خوش فرم، مهشید جوادی و معصومه بافنده، بازیگرانی هستند که سریال عملیات رعد ایفای نقش داشته‌اند.

داستان سریال عملیات رعد

در خلاصه‌ی داستان این مجموعه آمده است: «یک گروهک تروریستی قصد تخریب و ایجاد ناامنی در ایران را دارد که یک تیم ویژه از نوپو برای مقابله با آن وارد عمل می‌شود.»

علی یاور تهیه‌کننده سریال عملیات رعد در گفتگو با رسانه‌ها، درباره‌ی داستان این مجموعه بیان کرده است: «ما دو سال روی پرونده‌های گروهک تروریستی کار کردیم و طرح کلی را به معاونت سینمایی ناجا ارائه دادیم. بعد از تایید، نگارش تخصصی کار شروع شد. بخش اصلی داستان درباره گروهک‌های تروریستی داعش است که در کرمانشاه عملیات داشتند و گروه تروریست‌هایی که قاچاق الماس داشتند و بعد از ورود به ایران، پول تقلبی چاپ می‌کردند.»

وی با بیان اینکه 90 درصد داستان بر اساس پرونده‌های واقعی نوشته و ساخته شده است گفت: «اوایل قصه به فضای سایبری و هکر‌ها می‌پردازیم که بعد از موفق نشدن وارد عملیات بمب‌گذاری می‌شوند و آن‌ها هم توسط نیرو‌های متعهد خنثی می‌شود.»

به گفته‌ی سازندگان عملیات رعد، فیلمبرداری این سریال در لوکیشن‌های خاص از جمله برج میلاد و بانک مرکزی انجام شده است و صحنه‌های تعقیب و گریز و اکشن جذابی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axgxe