یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 12:03
شقایق دهقان | ازدواج شقایق دهقان | عشق شقایق دهقان
کد خبر: 35215

شقایق دهقان از مرد زندگیش بعد از طلاق رونمایی کرد | این پسر جوان با شقایق دهقان چه نسبتی دارد ؟

عکس دیده نشده از شقایق دهقان در اینستاگرام خبرساز شد

شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز و جدی می باشد شقایق دهقان در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان به شهرت چند برابری رسید او سال های نه چندان دور در صداوسیما نیز به عنوان نویسنده حضور داشت در ادامه پست جدید شقایق دهقان را مشاهده می کنید . شقایق دهقان سال گذشته خبر از متارکه خودش داد او همسر سابق مهراب قاسمخانی نویسنده معروف و پرحاشیه سینماست تصاویر عکس هایی از نویان قاسمخانی پسر شقایق دهقان می باشد که در اینستاگرام توسط خانم بازیگر منتشر شد . 

 شقایق دهقان

 شقایق دهقان

 

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

 

عکس کودکی شقایق دهقان

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

 

در کلاس عروسک گردانی

سال 1374 وقتی 17 ساله بود با ثبت نام در یکی از کلاس های عروسک گردانی در فرهنگسرای امیرکبیر شروع به یادگیری این رشته هنری کرد

سپس در بحبوحه کنکور از طرف معلمی که در کلاس هایش شرکت کرده بود به تئاتر عروسکی معرفی شد و از آنجا مسیر زندگی اش تغییر کرد

شقایق دهقان

ماجرای شروع از تئاتر

سال 1377 از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش جدی معرفی شد و همزمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم شروع کرد

 

شقایق دهقان و بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان بود که در سال 1383 با یکدیگر ازدواج کرده بودند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozrql