چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/24 04:00
قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو شنبه | قیمت خودرو 24 دی
کد خبر: 35170

قیمت خودرو امروز شنبه 24 دی ماه | افزایش قیمت خودرو متوقف نمی شود؟

قیمت خودرو امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی مشخص شد.

 قیمت خودرو صفر داخلی روز شنبه، 24دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو همچنان پرنوسان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و محصولات مختلف در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

قیمت خودرو پس از طی کردن یک دوره جهش قیمتی، هم‌اکنون در فضای سردگمی و بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. طی هفته گذشته برخی از خودرو‌ها با کاهش قیمت مواجه شدند و برخی همچنان روند صعودی خود را حفظ کردند. کارشناسان معتقدند نمودار قیمتی خودرو به‌صورت زیگزاگی و صعودی خواهد بود

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح در قیمت 290 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز  امروز در نرخ 280 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ 730 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ثابت 745 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز به قیمت 580 میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت 607 میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شد.

قیمت خودرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjd8m