جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 02:04
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 35197

تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 25 دی ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 25 دی ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 25 دی ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.

به نقل از رسانه‌ها پیش‌بینی سرما سبب تعطیلی مدارس دانشگاه‌ها و ادارات در برخی استان‌ها شد.

استان مازندران:

فردا ۲۴ دی ماه به‌دلیل برودت هوا و کاهش فشار گاز،‌ دستگاه‌های اجرایی مازندران به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، نهادهای نظامی، بانک‌ها و پایه دوازدهم مدارسی که امتحان نهایی دارند، تعطیلن. روز شنبه بقیه مدارس مازندران تعطیل است. چهار شهرستان گلوگاه، بابل، آمل و بهشهر در معرض خطر قطعی گاز قرار دارند.

استان زنجان:

فردا همه مدارس مقطع ابتدایی استان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. شروع کار اداه‌ها از ساعت ۹:۳۰ خواهد بود. شروع کار بانک‌ها و بخش‌های خدمات‌رسان طبق روال عادی خواهد بود.

استان همدان:

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان در روز شنبه ۲۴ دی‌ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

استان گلستان:

حاج‌گلدی کر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اعلام کرد دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

استان قزوین:

بنابر اعلام مدیریت بحران استانداری قزوین، تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری خواهد بود.

شروع ساعت کار ادارات نیز روز شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود ضمن اینکه حضور عوامل اجرایی در مدارسی که غیرحضوری شده‌اند، الزامی نیست.

استان آذربایجان غربی:

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مبنی بر برودت هوا و افت شدید دما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تمامی مدارس ، آموزشگاههای علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

استان تهران:

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان ها و بانک های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

کاشان:

فرماندار ویژه کاشان نحوه فعالیت همه دستگاه‌های اداری و مراکز آموزشی به جز مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی برای روز شنبه ۲۴ماه را دورکاری اعلام کرد.

استان اردبیل:

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، شکل فعالیت همه دستگاه‌های اداری به جز واحدهای خدمات‌رسان، درمانی و اورژانس را برای روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری اعلام کرد.

همچنین، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر تمام نواحی و مناطق استان را برای شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

استان سیستان و بلوچستان:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس هفت شهرستان دیگر این استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان فردا شنبه شد.

استان البرز:

استاندار البرز گفت: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌های استان البرز فردا شنبه غیرحضوری و کارکنان ادارات دورکار شدند.

استان اصفهان:

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز، اداره‌ها و دستگاه های اجرایی و بانک ها روز شنبه (۲۴ دی ماه) به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی خواهند بود.

استان قم:

باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

استان گیلان:

مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم.های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

استان خراسان جنوبی:

علیرضا عباس زاده ، سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

استان سمنان:

محمد حمیدی، جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

استان آذربایجان شرقی:

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه /۲۴ دی/ تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bzbz