پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 14:13
روابط زناشویی | رابطه جنسی
کد خبر: 35118

اگر شوهرتان فکر می کند اشتباهی نمی کند این مطلب را بخوانید !

یک نکته عجیب در مورد روابط زناشویی را در این صفحه بخوانید .

 

به گزارش رصدورزشی : بهترین رفتار با شوهری که اشتباهشو قبول نمیکنه چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد چرا شوهر شما مانند اینکه کاری اشتباه انجام نمی دهد رفتار می کند؟ نکته قابل توجه  او همیشه از شما انتقاد می کند در مورد آن چه می توانید انجام دهید. او زحمت خواندن یا پاسخ دادن به پیام های شما را ندارد در مورد آن چه می توانید انجام دهید؟ او هرگز عذرخواهی نمی کند در مورد آن چه می توانید انجام دهید؟ بهترین رفتار با شوهری که اشتباهشو قبول نمیکنه به عبارت دیگر دید آن ها به یک رابطه پیروزی آن ها در مسائل نسبت به شریک زندگی خودشان است.

 به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره آنلاین در ایران ما می خواهیم امروز به موضوع چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد (و آنچه شما می توانید در این مورد انجام دهید) بپردازیم. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

 

چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد

در ابتدای همه گیری، ما و شریک زندگی مان ممکن است  به کشور متولد وی نقل مکان کنیم و این باعث تغییر پویایی روابط ما می شود. از رفتار یک مرد شیرین، فهمیده و مسئولیت پذیر متوجه می شویم که هر وقت بحث می کنیم  بیشتر به دنبال سرزنش دادن به یکی از ماها و انحراف از موضوع اصلی می باشد.

اساساً، ممکن است شوهر شما شروع به عملکردی کند که نمی تواند هیچ کاری را درست انجام دهد. اگر در یک وضعیت مشابه باشید، خواهید فهمید که چه دردسر ناراحت کننده ای است که کسی به سادگی از عهده اعمال خود نتواند بر بیاید. اما همه چیز هنوز نابود  نشده است، بنابراین ما می خواهیم دلایل مختلفی را که شوهر شما از مسئولیت پذیرفتن در مورد خود اجتناب خواهد کرد و آن چه شما می توانید برای تلاش و بهبود شرایط انجام دهید، بررسی کنیم.

 

چرا شوهر شما مانند اینکه کاری اشتباه انجام نمی دهد رفتار می کند؟

با نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که شریک زندگی شما با بازگشت به شهر خود کمی اعتماد به نفس داشته است. اکنون، شما دیگر در محل زندگی خود، در کشور خود که  به این زبان صحبت می کردید و دوستان و خانواده تان  در اطرافتان حضور داشتند، نبودید. در عوض، شما در زمین و در محل زندگی او هستید و کاملاً واضح بود که او احساس می کند می تواند با راحتی بیشتر این جا زندگی کند. معمولا در این زمان فرد یا همسر شما می تواند کار هایی را که دوست دارد انجام دهد چرا که با محیط آن جا آشنا است اما به محضی که شما کاری انجام دهید شما را سرزنش خواهد کرد. اما در نهایت، دانستن علت در دراز مدت به شما کمک کرد.

 

بنابراین بیایید چند دلیل احتمالی شوهرتان را تصور کنیم که کاری اشتباه انجام نمی دهد:

او با عدم مسئولیت پذیری از برجسته سازی مسئله بزرگ تر اجتناب می کند. (اساساً، او نمی خواهد یک کار را به درستی انجام دهد.)

یک ذهنیت ثابت دارد و باور ندارد که باید مالکیت خود را تغییر دهد و روش خود را تغییر دهد.

او می ترسد وقتی این اخلاق را کنار گذارد، “شکست” به نظر برسد بنابراین تصمیم می گیرد آن را انکار کند.

او اجازه می دهد نفس  خود را تسخیر کند که باعث می شود او در رابطه کمی احساس برتری کند.

اعتماد به نفس کافی ندارد.

 

نکته قابل توجه

واقعاً هسته اصلی این مسئله است که با آن رو به رو هستید. برای داشتن مالکیت، باید قبول کنید که اشتباه می کنید و عذرخواهی کنید، که این نشان دهنده اعتماد به نفس است. وقتی چنین چیزی دارید، دیگر وقتی از هم گسیخته می شوید از نتیجه نمی ترسید. در عوض، شما می دانید که اشتباهی مرتکب شده اید و اکنون باید آن را برطرف کنید، حتی اگر این به معنای دور انداختن غرور و خودخواهی شما و اعتراف به عزیزان تان باشد. بیایید علائمی را که شوهر شما نشان می دهد و آنچه در این زمینه می توانید انجام دهید را مرور کنیم:

چند علامت و چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد.

 

 او همیشه از شما انتقاد می کند

از کجا می توان با انتقادات شروع کرد؟ آن ها می توانند از  جملاتی مثل “شما خیلی آهسته رانندگی می کنید” تا “این روش صحیح برای بریدن نان نیست” انتقاد کنند. وقتی به این مرحله رسیدید، ممکن است از مسخره بودن وضعیت خود  بخندید یا گریه کنید و مطمئن نیستید که این اتفاقات از کجا وارد ر ابطه شما شده است (گرچه اگر اشک بیش از خنده باشد تعجبی ندارد). و حتی رفتاری ناامید کننده تر؟ او نه تنها از راه خود انتقاد نمی کند بلکه به نظر می رسد فراموش کرده است که او نیز عالی نیست. کاری که او انجام می دهد مشکلی نیست.

بعد از مدتی احساس می کنید که از نظر او نمی توانید کاری درست انجام دهید، اما در واقعیت، این نکته برجسته است که او ممکن است ناامنی های خود را به شما نشان دهد. با جلب توجه مداوم به هر کاری که “اشتباه” می کنید، کانون توجه او است و هیچ کس به نقص او اشاره نمی کند.

 

در مورد آن چه می توانید انجام دهید

ممکن است کمی کوچک به نظر برسد، اما ما لیست کوتاهی از تمام مواردی را که در طی یک روز ممکن است مورد انتقاد قرار گرفته باشید تهیه کردیم (یا می توانید این کار را به صورت هفتگی انجام دهید). سپس این را به شریک زندگی خود ارائه دهید و توضیح دهید که چقدر دلسردکننده است که دائماً گفته شود شما کاری را اشتباه انجام می دهید اما اگر به او چیزی بگویید، او حالت دفاعی پیدا می کند. شاید با دیدن میزان انتقادی که به شما وارد می کند، به او بفهماند که بیش از حد بی انصاف است و این برای سلامت روان یا رابطه شما سالم نیست.

 

او زحمت خواندن یا پاسخ دادن به پیام های شما را ندارد

هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی شما را به آرامی از شرایط دور کند. او به جای پاسخ فوری به متن های شما، شما را در حالت “بلاتکلیفی” رها می کند و ادعا می کند که خیلی شلوغ است تا بتواند به نوعی خودش را مهم تر از شما جلوه دهد. خواه این موضوع را دلیل بودن در محل کار خود می داند یا این که می خواست  تلفنش کمی استراحت کند (حتی وقتی می دانید که او به تلفن خودش چسبیده است) بهانه ها را برای دوری از شما قطع نمی کند. این یکی از چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد. می باشد.

شما همسر او هستید و در نهایت حفظ ارتباط محکم با شما باید در بالای لیست اولویت های او باشد. اما او به جای صداقت، بهانه های بیهوده را ادامه می دهد. جتی ممکن است متوجه شوید که اگر بحث کنید یا بخواهید در مورد چیزی ناراحت کننده با او صحبت کنید، بدتر می شود. به جای تأیید آن چه شما گفتید، او به سادگی شما را نادیده می گیرد و مانند این عمل می کند که گویی کار اشتباهی انجام نداده است.

 

در مورد آن چه می توانید انجام دهید؟

در مرحله اول، شما باید با خود او مقابله کنید. نادیده گرفتن پیام ها و تماس های شما جالب نیست، خصوصاً این که رابطه شما از قبل در یک زمینه سنگین است. اگر او نمی تواند آن را ببیند، سعی کنید او را نادیده بگیرید. او به سرعت متوجه خواهد شد که چقدر وحشتناک است. اما وقتی صحبت از بحث یا بحث درمورد روابط شما می شود، رو در رو همیشه بهتر است. به علاوه، شانس کمتری برای او وجود دارد تا کاملاً از شما اجتناب کند، مانند آن چه در هنگام ارسال پیام برای شما انجام می دهد.

 

او هرگز عذرخواهی نمی کند

این مورد چند نشانه که شوهر شما فکر می کند هیچ اشتباهی انجام نمی دهد است. آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که او آشکارا اشتباه کند، اما هنوز منتظر ظاهر شدن آن عذرخواهی معجزه آسا هستید؟ این هرگز انجام نمی شود و او قصد ندارد به این زودی اعتراف کند. چه چیزی او را عقب نگه می دارد؟ آیا او می ترسد که برای اشتباه کردن، شرایط مانند یک شکست به نظر برسد؟

یا آیا او فقط به اندازه کافی برای مالکیت و عذرخواهی اهمیت نمی دهد؟ در بعضی موارد، شوهر شما ممکن است علاقه خود را به کل رابطه از دست داده باشد. او نمی داند که چگونه گفتن متاسفم می تواند اوضاع را بهتر کند. بنابراین ترجیح می دهد آن را در دل خود نگه دارد تا این که بیان کند و از ذکر آن خودداری می کند. او با جلوگیری از عذرخواهی خود، اظهار صریح می کند که هیچ مسئولیتی را بر عهده ندارد.

 

در مورد آن چه می توانید انجام دهید؟

شما نمی توانید کسی را مجبور کنید که واقعاً از عملکرد خود متاسف باشد. در این جا روشن است که شوهر شما بیشتر از این که صادقانه یا منصفانه با شما رفتار کند. به نجات تصویر منفی خود اهمیت می دهد. می توانید در مورد رفتار او احساس کنید و با او صحبت کنید و بگویید که چگونه با عدم پذیرش مسئولیت، شما را از این طریق دور می کند. در بعضی موارد، مشاوره ازدواج ممکن است به او کمک کند تا با عذرخواهی بر مشکلات خود غلبه کند. اما اگر تمایلی به کار در این زمینه ندارد. وقت آن است که به ترک او فکر کنید. و در آخر مردی که هرگز به خاطر اعمال خود عذرخواهی نخواهد کرد. مردی است که به راحتی اهمیتی نمی دهد و احترام شما را ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbdxz