پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 02:00
طرز تهیه | طرز تهیه سوسیس
کد خبر: 34927

طرز تهیه سوسیس سوخاری خوشمزه در خانه به روشی ساده و شیک

طرز تهیه انواع غذا در فضای مجازی و رسانه های مرتبط منتشر می شود. طرز تهیه سوسیس خانگی را می دانستید؟ در این نوشته طرز تهیه سوسیس خانگی به روشی ساده . شیک را آموزش می دهیم.

طرز تهیه غذا و آشپزی یکی از سرگرمی های همه خانواده ها است. طرز تهیه انواع غذا در فضای مجازی و رسانه های مرتبط منتشر می شود. طرز تهیه سوسیس خانگی را می دانستید؟ در این نوشته طرز تهیه سوسیس خانگی به روشی ساده . شیک را آموزش می دهیم.

سوسیس سوخاری یکی از انواع سوخاری ها می باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و یک ایده ناب برای پذیرایی و مهمانی می باشد که می توانید به آسانی این سوسیس سوخاری را در کنار سینی مزه یا در تولدها در کنار دیگر غذاها تهیه و سرو کنید.

این سوسیس سوخاری می تواند یک فینگرفود خوشمزه و جذاب نیز باشد که با سس های مختلف می توانید میل کنید با استفاده از سیخ چوبی آن را به سیخ بزنید و با گوجه گیلاسی و زیتون تزئین کنید. اما سوسیس سوخاری یک فینگرفود بسیار راحت و فوری است که شما می توانید از سوسیس دلخواه با درصد مختلف برای تهیه سوسیس سوخاری استفاده کنید.

طرز تهیه سوسیس سوخاری

مواد لازم برای تهیه سوسیس سوخاری

سوسیس ۴ عدد

آرد ۵ ق غذا خوری

تخم مرغ ۱ عدد

آب ۱ پیمانه

پودر سوخاری ۱ پیمانه

بیکینگ پودر ۱/۲ ق چای خوری

نمک ۱ ق چای خوری

فلفل سیاه، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه سوسیس سوخاری

طرز تهیه سوسیس سوخاری خانگی بدون شیر و پنیر

مرحله اول: آماده سازی سوسیس

ابتدا سوسیس ها را پوست بگیرید و از وسط به دو نیم کنید و یا می توانید به صورت درسته آن را سوخاری کنید ولی برای مهمانی بهتر است با توجه به سوسیس انتخابی ۲ یا سه برش مساوی بزنید و آنها را داخل سیخ چوبی یا خلال دندان بزنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

داخل یک کاسه آرد الک شده را به همراه ادویه ها و نمک و بیکینگ پودر بریزید و هم بزنید حالا تخم مرغ و آب را اضافه کنید و با همزن دستی مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شود غلظت مواد باید مانند ماست باشد نه خیلی شل نه خیلی سفت شما می توانید آب را کم کم بریزید تا جایی که خمیر به غلظت برسد.

مرحله سوم: سوخاری کردن سوسیس

پودر سوخاری را داخل یک کاسه بریزید و مواد فوق را داخل یک لیوان ریخته تا راحت تر بتوانید سوسیس ها را داخل مواد بزنید حالا سوسیس ها را با کمک سیخ چوبی داخل مواد آردی زده و تکان دهید تا اضافی مواد ریخته شود سپس در پودر سوخاری بغطانید شما می توانید قبل از اینکه سوسیس ها را داخل مواد آردی بزنید با کمک پنیر ورقه ای بپوشانید تا سوسیس پنیری سوخاری داشته باشید.

مرحله چهارم: سرخ کردن سوسیس سوخاری

داخل یک شیرجوش روغن ریخته تا داغ شود سپس سوسیس های سوخاری شده را داخل روغن با حرارت ملایم قرار دهید تا سوسیس ها پخته و سوخاری شود سپس داخل سینی قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید نوش جان.

نکات کلیدی در تهیه سوسیس سوخاری ساده

می توانید بجای شیر از آب استفاده کنید.

شما می توانید از پودر سوخاری دانه درشت یا پولکی یا ساده استفاده کنید.

باید سوسیس سوخاری با حرارت کم مغز پخت شود.

می توانید از هر نوع پنیری برای رول کردن سوسیس ها استفاده کنید که بهترین گزینه پنیر ورقه ای می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qxna