پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 15:34
مسی
کد خبر: 34873

مسی جام جهانی قلابی را بالای سر برد | مسی فریب خورد

جزئیات عکس مشهور جهانی لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر که بیش از 72 میلیون لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرد، فاش شد.

مسی بازیکن باتجربه تیم ملی آرژانتین می باشد . مسی در تیم ملی آرژانتین موفق به کسب مدال طلای جام جهانی شد . مسی در تیم بارسلونا به افتخارات زیادی رسید او چند توپ طلا کسب کرد . مسی بعد از چندین سال به مقام قهرمانی جهان رسید . در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟

جزئیات عکس مشهور جهانی لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر که بیش از 72 میلیون لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرد، فاش شد.

مسی در صفحه اجتماعی‌اش عکسی از خود در حالی که جام قهرمانی را بالای سر بلند کرده است، منتشر کرد. این عکس رکورد تعداد لایک‌ها در اینستاگرام را به خود اختصاص داد. بعداً معلوم شد جامی که کاپیتان آرژانتین در دستان خود دارد، واقعی نیست. مسی جام واقعی در دست ندارد، بلکه قلابی است که توسط هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین در شهر بوئنوس آیرس ساخته شده است. جام را به عنوان طلسم به قطر آوردند و هنگام دور افتخار قهرمانی به بازیکنان آرژانتین اهدا کردند.

یک جام قلابی دست به دست شد تا اینکه به مسی رسید. کاپیتان آرژانتین متوجه نشد جام تقلبی در دست دارد تا اینکه آنخل دی‌ماریا این را به او توضیح داد. 

لیونل مسی

RMC SPORT به نقل از زوج سازنده این جام قلابی اعلام کرد: پیش از جام جهانی با افرادی که جام را می‌سازند تماس گرفتیم. تولید جام شش ماه طول کشید. وزنش هم وزن واقعی است. از رزین و کوارتز ساخته و با رنگ طلایی پوشانده شده است. با این حال متفاوت است، اما این تفاوت حداقلی است. می‌خواستیم بازیکنان امضای خود را روی جام بگذارند اما در نهایت سه بار در زمین حاضر شد. اولین بار توسط پاردس گرفته شد و یک امضا روی آن گذاشت. سپس از بازیکنی به بازیکن دیگر دست به دست شد. اعضای خانواده بازیکنان با آن عکس گرفتند. قبلاً در سکوها به ما گفته بودند: "جامت را گم کردی." ما سرگرم شدیم، اما می‌خواستیم جام به ما بازگردد. سپس خطاب به بازیکن فریاد زدیم: "اگر جامی را که پاردس داشت دیدی برای ماست." پس از آن، لائوتارو مارتینز آن را برای ما آورد. کارکنان فیفا به ما مراجعه کردند و خواستند تأیید کنیم که اصل را نداریم. وقتی شروع به تماشای عکس‌ها کردیم، متوجه شدیم که لئو مسی جام ما را بالای سرش بلند کرده است. جزئیات را دیدیم، به خصوص قسمت پایین آن که تأیید می‌کرد این واقعاً جام ما است. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bxze