جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/15 06:07
ایران خودرو| ایران خودرو ثبت نام| ایران خودرو نتایج قرعه کشی
کد خبر: 34821

آغاز فروش فوری 13 هزار خودرو بدون قرعه کشی| ثبت نام همزمان ایران خودرو و سایپا اقساطی و نصف قیمت بازار

هفته آینده بورس کالا میزبان ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو خواهد بود که شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، تارا دستی، شاهین، کارا دو کابین و فیدلیتی می‌شود.

در عرضه‌های هفته آینده، در  روز یکشنبه ۱۸ دی، ۴۰۰۰ دستگاه تارا دستی، ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ۲۰۰۰ دستگاه شاهین روی تابلوی معاملات می‌رود. در روز سه شنبه ۲۰ دی نیز ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین و چهارشنبه ۲۱ دی ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره روی تابلو می رود.

گروه صنعتی ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ دستی قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را اعلام کرده و برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان و تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است. سایپا نیز شاهین را با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان عرضه می‌کند. کارا دو کابین از سوی بهمن موتور با قیمت ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی ۷ نفره با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود.

تاریخ تحویل محصولاتی که قرار است از سوی ایران خودرو در بورس عرضه شود ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است و شاهین از سوی سایپا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به مشتریان تحویل داده می شود. بهمن موتور نیز کارا و فیدلیتی را ۱۴ اسفند به مشتریان خود تحویل می دهد.

درصد پیش پرداخت در خودروهای تارا، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و شاهین ۱۰۰ درصد، در فیدلیتی ۷ نفره ۵۰ درصد و در کارا دو کابین ۱۰ درصد است./ایسنا

شرایط جدید خرید خودرو شاهین تغییر کرد | قیمت پایه خودرو شاهین چند؟

شرایط جدید خرید خودرو شاهین در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران اعلام شد.

در بخشنامه جدید بورس کالا شرایط جدید خودرو شاهین اعلام شده است.

بر اساس این گزارش بورس کالا در بخشنامه‌ای جدید شرایط خرید خودرو شاهین که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۸ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.

گفتنی است قرار است تا 4هزار شاهین با قیمت پایه 304 میلیون تومان در بورس عرضه شود.

در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران آمده است مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۷ دی بوده و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۱۰۰ درصد است.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

همچنین هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست./تجارت نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo6mz