پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 03:16
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس ادامه پیدا می کند | تعطیلی مدارس تهران و کرج | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 34781

تعطیلی مدارس ادامه خواهد داشت؟ | جزئیاتی از بحث تعطیلی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موافق تداوم تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری به علت آلودگی هوا نیستیم

تعطیلی مدارس کشور در روز های اخیر به شدت زیاد شده است به گونه ای که هفته گذشته بر اثر آلودگی هوا در تمام روز ها مدارس پایتخت و کلان شهر ها تعطیل بوده است. تعطیلی مدارس باعث عقب افتادن فرزندان از درس می شود.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موافق تداوم تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری به علت آلودگی هوا نیستیم گفت: درباره وضعیت آموزشِ این روزهای دانش آموزان تهرانی که برای هفته دوم، تعطیلی مدارس به علت وضعیت جوی ناسالم را تجربه می کنند و کلاس‌های درسشان در شبکه شاد برگزار می شود اظهار کرد: اوضاع آموزش در فضای مجازی خوب است.

وی افزود: ترغیب و تشویق هم کرده‌ایم و به معاونین آموزشی ابتدایی و متوسطه اعلام کرده‌ام که رصد کنند تا اگر جایی مشکلی در زمینه حضور در شاد وجود دارد و میزان حضور کمتر است موضوع را بررسی و حل و فصل کنند تا همکاران نسبت به آموزش مجازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره افت تحصیلی دانش آموزان و برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جبران آن گفت: قطع به یقین آموزش غیرحضوری جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می دهیم، پس از رفع آلودگی هوا و غیرحضوری شدن مدارس، برنامه‌های مکمل و تکمیلی را خواهیم داشت و امیدوارم با اهتمام  ویژه‌ای که خواهد شد شاهد افت تحصیلی هم نباشیم.

کریمیان تاکید کرد که موافق تداوم تعطیلی و آموزش غیرحضوری مدارس نبوده و معتقد به آموزش حضوری هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkrz9