پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 12:34
دختر رئیس جمهور | رئیس جمهور | ایران
کد خبر: 34688

پیام باورنکردنی دختر رئیس جمهور | دختر رئیس جمهور در اتاق پدرش از آزادی عراق گفت

جزئیات پیام جدید دختر رئیس جمهور دیکتاتور عراق به مردم برای آزادسازی کشورش از دست دشمنان

به گزارش رصدورزشی : دختر رئیس جمهور در پیامی از ملتش سال نو را تبریک گفت . دختر رئیس جمهور سابق عراق از آزادسازی به دست اشغال گران گفت . دختر رئیس جمهور در این پیام اینگونه گفت .

رغد در پیام توییتری خود گفت عزیزان! این روزها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

رغد صدام، دختر صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، روز سه‌شنبه این هفته و همزمان با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد.

و به نقل از سی‌ان‌ان عربی، رغد صدام در پیام صوتی خود که در حساب توئیتر منتشر کرد، گفت: عزیزان! این روزها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

او با خواندن آیاتی از قرآن به پایدار نبودن ظلم و نابودی قوم ظالمین اشاره کرد و  گفت به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد. رغد دیدارهایی بارهبران ونمایندگان کشورهای عربی داشته است.

وی ادامه داد: صدای پر از عشق شما به ما کمک می کند تا بر شرایط استثنایی که در آن قرار داریم غلبه کنیم، بنابراین به شما یادآوری می کنم که اجازه ندهید نزاع و نفرت شما را از بین ببرد.

رغد از عراقی ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.

دختر رئیس جمهور فقید همچنین از جهانیان خواست تا برای روح پدرش و جان باختگان عراق یک دقیقه در سوگ بایستند و گفتند: بیایید همه ما در همه کشورهای جهان یک دقیقه عزاداری کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9a8d