پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 06:00
ساعت پخش | ساعت پخش سریال چشم بندی | ساعت پخش و باز پخش
کد خبر: 34676

ساعت پخش و باز پخش سریال چشم بندی از شبکه سه | باز هم حمید لولایی و مرجانه گلچین

در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال چشم بنی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم

این سریال به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سوم سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی و صندوق تامین خسارت های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است. نگارش این سریال طنز بر عهده ی محمد رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی بوده است. احتمال می رود این سریال بسیار مورد توجه مردم قرار بگیرند زیرا زوج معروف حمید لولایی و مرجانه گلچین در این مجموعه بازی می کنند و مردم همراه کارهای این زوج را با اشتیاق نگاه می کنند و البته بازیگران مطرحی دیگری دیگر در این سریال نیز هنرنمایی می کنند. حالا این سریال از ۹ دی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

از بازیگرانی که در این سریال بازی کردند می توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی اشاره کرد.

در خلاصه سریال بیان شده داستان کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند…

ساعت پخش

 ساعت تکرار و زمان پخش سریال چشم بندی از شبکه سه

این مجموعه جذاب قرار است از جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

از دیگر هنرمندانی که در این مجموعه بازی می کنند می توان به داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kx7q