سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 15:54
بهنوش طباطبایی |‌ مهاجرت بهنوش طباطبایی | عاشقانه بهنوش طباطبایی
کد خبر: 34661

بهنوش طباطبایی در مراسم ازدواج با چهره ای بشاش | بهنوش طباطبایی از ذوق غیرتی شد !

بهنوش طباطبایی با همسرش در لباس عروسی شایعاتی را منتشر کرد .

بهنوش طباطبایی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهنوش طباطبایی در سریال های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . بهنوش طباطبایی در سریال سیروس مقدم نیز حضور داشته است . در ادامه عکسی دیده نشده از مراسم ازدواج بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل را می بینید . بهنوش طباطبایی از این بازیگر جدا شده است و مجرد می باشد . 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند! بهنوش طباطبایی بعد از چند سال زندگی از مهدی پاکدل جدا شد همسر سابق او بعد ها با رعنا آزادی ور ازدواج کرد . بهنوش طباطبایی در سریال مصایب دوشیزه با این بازیگر همبازی بود او در مورد طلاقش نیز توضیحاتی نداده است اما در این مورد گفته بود که تفاهمی وجود ندارد 

بهنوش طباطبایی در آذرماه ۹۷ در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت : “برای دوست داشتن تو من زن ترینم”

پس از انتشار این پست شایعه ازدواج دومش در فضای مجازی منتشر شد که عاملش خودش بوده است. بهنوش طباطبایی تا به امروز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. بهنوش طباطبایی با این پست حسابی شایعاتی در مورد ازدواج مجددش را مطرح کرد. این شایعه به سرعت در اینستاگرام پخش شد . بهنوش طباطبایی در رشته تحصیلی روانشناسی تا مقطع دکتری رفته است . او شایعات در مورد خود را با تایید یا تکذیب مشخص نکرده است او بنظر نمی رسد او ازدواج کرده باشد و بهنوش طباطبایی مجرد است . 

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mq7o5