جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 15:20
علی دایی | بازداشت علی دایی | عشق علی دایی
کد خبر: 34516

حمله تند آمنه سادات ذبیح پور به علی دایی | دوران بزن درو تمام شده !

خبرنگار معروف صداوسیما با انتشار توئیتی کنایه ای به علی دایی زد .

به گزارش رصدورزشی : آمنه سادات ذبیح پور با انتشار توئیتی به مسئله بازگرداندن هواپیمای همسر و دختر علی دایی واکنش نشان داد . علی دایی چند روز پیش از بازگردانده شدن همسر و دخترش از راه دبی گفت . خبرنگار معروف نیز با انتشار توئیتی کنایه تندی به علی دایی زد .

ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آنها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است. 

علی دایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ماجرا از این قرار است که صبح دیروز همسر علی دایی به همراه دخترش با هواپیما قصد سفر به دوبی را داشتند که این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و همسر علی دایی به همراه دخترش را از هواپیما پیاده کردند و این اتفاق از روز گذشته با جنجال‌های زیادی در رسانه‌ها همراه شده است.

یک مقام آگاه روز گذشته اعلام کرد که همسر علی دایی به دلیل فعالیت در فراخوان اعتصابات از سوی مراجع امنیتی ممنوع الخروج بوده است که این البته این موضوع ازسوی علی دایی رد شد اما مقام امنیتی اعلام کرد که همسر دایی طی یک فرایند غیرقانونی در اخذ مجوز خروج، در حال خروج از کشور بوده که پس از اطلاع مراجع امنیتی و با مجوز مقامات قضایی از خروج وی جلوگیری شده است.

اکنون بعد از گذشت یک روز آمنه سادات ذبیح‌پور یکی از مجری و خبرنگار ۲:۳۰با انتشار توییتی به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت: «دوران بزن در رو تمام شده» و زیر این توییت هشتگ علی دایی را گذاشته است.

علی دایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9ex6