سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 04:00
قیمت خودرو | قیمت خودرو افزایش پیدا کرد | قیمت خودرو در بازار | قیمت خودرو سه شنبه
کد خبر: 34489

قیمت خودرو امروز سه شنبه 6 دی ماه | افزایش 50 میلیونی قیمت خودرو در بازار

معاملات امروز بازار خودرو با افزایش اندک آغاز به کار کرد. محصولات پرفروش ایران خودرو نسبت به روز گذشته یک تا 15 میلیون گران شدند. خودروهای پرطرفدار سایپا هم با ثبات قیمت روانه بازار شدند.

با وجود افزایش عجیب قیمت خودرو در هفته های اخیر که گویی ترمز قیمت‌ها در بازار بریده است. برخی از تحلیلگران معتقدند خودروسازان در بورس باعث افزایش قیمت خودرو شده‌اند ک با معاملات صوری و افزایش دادن قیمت خودرو عامل اصلی گرانی و افزایش در بازار خودرو هستند.

قیمت خودرو

قیمت محصولات سایپا امروز سه شنبه 6 دی با معاملات روز گذشته تفاوتی ندارد. شاهین که گران‌ترین سواری سایپاست، درجریان خرید و فروش‌های امروز دقیقا ۵۰۰ میلیون معامله شد و دیروز هم با همین قیمت دست به دست می‌شد.

قیمت کوییک پلاس اتوماتیک بدون تغییر نسبت به دیروز ۳۷۰ میلیون تومان است و نسخه‌های دنده‌ای را ۲۸۲ میلیون تومان دست به دست می‌کنند.

قیمت پراید صندوقدار هم که به‌عنوان ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر خرید و فروش می‌شود، به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده و خرید نسخه‌های هاچ‌بک ۲۴۹ میلیون تومان هزینه دارد. قیمت تیبا صندوقدار به ۲۷۳، قیمت تیبا ۲ به ۲۸۱ و قیمت ساینا دنده‌ای هم به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده و فروشنده‌های ساینا S رقم ۲۸۴ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdg8a