پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 05:00
قیمت دلار و سکه | قیمت دلار و سکه امروز | قیمت دلار و سکه سه شنبه
کد خبر: 34491

قیمت دلار و سکه سه شنبه 6 دی ماه | افزایش بیرویه قیمت دلار و سکه امروز سه شنبه

آخرین قیمت دلار و سکه امروز سه شنبه 6 دی ماه

در نخستین روزهای دی ماه امسال، قیمت دلار و سکه و طلا باز هم مانند ماه پیش روند افزایشی دارد. به نظر می‌رسد این گران‌ شدن‌های مکرر در قیمت دلار و سکه نگرانی‌ها در بازار دامن زده؛ نگرانی برای این‌که این روند صعودی تا چه زمانی ادامه دارد. قیمت دلار و سکه در حال نگارش این خبر به شرح زیر بوده است.

 

روز گذشته، بازار دلار به سقف قیمتی خورد اما از کف پایین نیامد. دلار هرات در روز دوشنبه 40 هزار و 150 تومان شروع شد و از همان ابتدای کار شروع به افزایش کرد و مقاومت 40 هزار و 300 تومان را پشت سر گذاشت.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۸۷۵,۱۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و پنج هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۵ درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۱۲,۵۵۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۵۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۵۵۰,۰۰۰ (نه میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۴,۴۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد هزار) تومان قیمت خورد.

در پایان دیروز قیمت سکه امامی روند صعودی داشت و به ۱۹,۶۰۰,۰۰۰ (نوزده میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۶ درصدی داشته است.

 

حباب سکه در معاملات دوشنبه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد. عددی که تا الان ندیده بود و قابل توجه است

دلار ریزش می کند اگر...

از دید آن‌ها باتوجه به اتمام دوره تسویه شرکت‌ها، خارج شدن تقاضای ژانویه و تجاری سال، بخشی از تقاضا برای حواله تعدیل شده است. اگر تقاضاهای موجود در بازار نتواند تقاضای خارج شده را پوشش دهد دلار با کوچیکترین خبر مثبت با احتمال ریزش روبرو است.

از نظر آن‌ها یکی از اخبار مثبت، سفر گروسی به تهران است. معامله‌گران می‌گویند شنبه گروسی به تهران می‌آید و از سه مکانی که مدنظر آژانس است بازدید می‌کند. به همین دلیل جناح کاهشی وضعیت فعلی بازار را حرکت در تونل وحشت می‌داند. تونلی که هر لحظه امکان دارد قطار قیمتی را از ریل خارج کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqnez