پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/04 06:00
ساعت پخش | ساعت پخش سیرال ونزدی | ساعت پخش برنامه های ایران | ساعت پخش صدا و سیما
کد خبر: 34426

ساعت پخش سریال ونزدی در شبکه سه | سریال ونزدی در تلوزیون ایران شروع شد

فیلم و سریال » اخبار فیلم و سریال » معرفی سریال ونزدی + نقد و بررسی داستان هنرپیشه‌های ونزدی

ونزدی، سریال 8 قسمتی جدید نتفلیکس به کارگردانی کارگردان معروف فیلم‌های تاریک و ترسناک، تیم برتون، این روزها حسابی جنجال به پا کرده و وایرال شده است. داستان این سریال جذاب و پربیننده نتفلیکس، درباره بچه بزرگ خانواده آدامز، ونزدی آدامز است.

اکثر افرادی که با خانواده آدامز آشنایی داشتند، برای این سریال خیلی هیجان‌زده بودند. ترکیب استایل گاتیک خانواده آدامز با سبک کارهای تیم برتون، قلب تمام طرف‌داران سریال‌های ترسناک و جنایی را به تپش درمی‌آورد. اما نمی‌توان گفت که این سریال تمام محبوبیت خود را مدیون نام تیم برتون و خانواده آدامز است.

درگذشته سریال‌ها و فیلم‌های زیادی درباره خانواده آدامز ساخته شده و بازیگر نقش ونزدی اکثر اوقات به‌خوبی توانسته از پس نقش این دختر مرموز بربیاید. اما بازیگر نقش اول این سریال یعنی “جنا اورتگا” (اسم واقعی ونزدی) یک قدم فراتر از تمامی بازیگران نقش ونزدی رفته است.

بازی بسیار زیبای جنا در این فیلم، یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. در ادامه این مطلب همراه تایم سیتی باشید تا به معرفی سریال ونزدی، نقد و بررسی شخصیت‌های آن و اسم بازیگران ونزدی بپردازیم.

معرفی سریال ونزدی، شروع داستان ونزدی در نورمور

داستان با یک صحنه شروع می‌شود که تقریبا یک شناخت کلی درباره شخصیت ونزدی به بیننده می‌دهد. ونزدی هنگام ورود به مدرسه قدیمی خود، متوجه می‌شود که برادر کوچکش یعنی پاگزلی مورد آزار و اذیت برخی از قلدرهای مدرسه قرار گرفته است.

با وجود این که پاگزلی اسم شاگردهایی که به او حمله کرده بودند را نمی‌دانست، اما ونزدی با لمس کردن او توانست گذشته را دیده و آن‌ها را شناسایی کند. پس از شناختن دانش‌آموزان مهاجم، ونزدی با انداختن ماهی پیرانا داخل استخر آب درس خوبی به آن‌ها می‌دهد.

تا اینجای کار سریال به‌خوبی توانسته شخصیت ونزدی را تا حدودی به بیننده‌ها نمایش بدهد. اولین نکته این است که ونزدی قدرت دیدن گذشته یا آینده یک چیز با لمس آن را دارد. دوم این که تا حدود زیادی به برادر خود اهمیت داده و با وجود این که همیشه سعی دارد عبوس و گرفته به نظر بیاید؛ اما به عزیزان خود اهمیت داده و از آن‌ها دفاع می‌کند.

این اتفاق باعث اخراج ونزدی از مدرسه معمولی خود می‌شود. خانواده آدامز وقتی می‌بینند که دختر آن‌ها در هیچ مدرسه معمولی ای دوام نمی‌آورد؛ تصمیم می‌گیرند تا او را به مدرسه افراد طرد شده و هیولاها بفرستند. این مدرسه که نورمور نام داشت جایی بود که خود گومز و مورتیشیا آدامز در آن درس خوانده بودند و با هم آشنا شده بودند.

در این نقطه از سریال با جنبه دیگری از شخصیت ونزدی آشنا می‌شویم. این دختر جوان اصلا دوست ندارد در نورمور ماندگار شود. در واقع او چیز زیادی از این مدرسه نمی‌داند و نمی‌خواهد شانسی به آن بدهد.

تنها این موضوع که مادر او قبلا به‌نوعی ملکه این مدرسه محسوب می‌شد، برای ونزدی کافی است تا از آن متنفر شود. در همان قسمت اول سریال ونزدی و صحنه‌های ابتدایی متوجه می‌شویم که ونزدی دوست ندارد شبیه مادر خود باشد و پا جای پای او بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dwn6