جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/04 04:51
بهاره رهنما | بدلباسی بهاره رهنما | طلاق بهاره رهنما
کد خبر: 34422

تیپ آبرو بر بهاره رهنما در مطب پزشک | بهاره رهنما با لباس پلنگی احد قجر

عکس باورنکردنی از بهاره رهنما در مطب پزشک باعث تمسخر شد.

بهاره رهنما سلبریتی پرحاشیه ای است که با عکس ها ویدیوی ها و واکنش های مختلف سوژه رسانه ها شده است . بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است بسیاری او را در مورد شایعات ازدواج سومش مسخره می کنند . بهاره رهنما در سریال های همسر سابقش پیمان قاسمخانی نیز حضور داشته است او در سینما نیز با پیمان قاسمخانی سابقه همبازی بودن را دارد . در ادامه عکسی که از بهاره رهنما منتشر شد و او را با یک لباس عجیب در مطب پزشک نشان می داد می بینید . 

بهاره رهنما

تحول عظیم بهاره رهنما قبل و بعد از طلاق دومش

بهاره رهنما در زمانیکه با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده بود با استایل های عجیب بدنبال جلب توجه بود ولی اکنون پس از طلاق با حجاب کامل و استایل متفاوت ظاهر شده است که باعث ایجاد حاشیه های بسیاری برای وی شده است.

 بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد، هاره رهنما در زمانیکه با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده بود با استایل های عجیب بدنبال جلب توجه بود ولی اکنون پس از طلاق با حجاب کامل و استایل متفاوت ظاهر شده است که باعث ایجاد حاشیه های بسیاری برای وی شده است.

 

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

 

بهاره رهنما در دوران کودکی

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

 

بهاره رهنما در روز تولد پدرش

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

 

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjnya