پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 12:18
محبوب ترین میوه ها
کد خبر: 34349

با این روش از طریق موز پوست خود را زیبا کنید

موز یکی از محبوب‌ترین میوه‌های دنیاست که فواید زیادی برای بدن دارد و برای زیبایی پوست بسیار مفید است.

به گزارش رصدورزشیموز سرشار از فیبر است و بهترین دوست پوست و مو است . این میوه حاوی مواد ضد باکتریال شگفت انگیزی است که به پوست کمک می‌کند تا چین و چروک و علائم پیری را از بین ببرد. 

در این گزارش روش‌هایی برای نحوه استفاده از این میوه مفید در رژیم زیبایی روزانه خود را می‌خوانید:

ماسک صورت موز: اگر پوست شما بافت خود را از دست داده یا خطوط ریزی مشاهده می‌کنید که بیانگر ظهور چین و چروک روی صورت شماست، فقط کافی است یک موز کاملا رسیده را له کرده و از آن ماسک صورت درست کنید. ویتامین C موجود در موز به شما کمک می‌کند تا جوانی پوست شما بازگشته و جوان‌تر و سرزنده‌تر به نظر برسید.

ماسک چشم موز: موز برای چشم ها، به خصوص برای درمان لکه‌های تیره و سیاهی که دور چشم جمع شده نیز بسیار مفید است؛ بنابراین موز‌های له شده را هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب زیر چشم بمالید و تفاوت را مشاهده کنید.

ماسک موز برای مو: موز برای تقویت مو نیز عالی عمل می‌کند؛ اگر از مشکلات خشکی و کدری مو رنج می‌برید، باید از ماسک موز به همراه عسل استفاده کنید. ماسک را روی مو‌های خیس بمالید، سپس مو‌های خود را با یک پوشش مناسب برای محافظت از آن بپوشانید؛ بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید، این ماسک، مو‌هایی براق و سالم به شما تحویل خواهد داد.

 

چگونه با استفاده از فواید اعجاب انگیز موز خودمان را زیباتر کنیم؟

ماسک اسکراب بدن: با استفاده از موز می‌توان یک اسکراب طبیعی و ملایم برای بدن ایجاد کرد، اگر رنگ بدن شما یکنواخت نیست یا لکه‌های سیاه روی دست و پا‌های خود دارید، دو عدد موز را با مقداری شکر آسیاب شده مخلوط کنید، سپس آن را به تمام بدن بمالید و به آرامی مالش دهید. بگذارید چند دقیقه روی آن بماند و فقط تماشا کنید که چگونه پوست شما را صاف و زیبا نشان می‌دهد.

ماسک موز برای سفیدی دندان ها: از طریق پوست موز می‌توانید دندان‌های روشن و سفیدتری نیز بدست آورید. داخل پوست موز را هر شب پیش از خواب روی دندان‌های خود بمالید؛ زیرا پتاسیم، منیزیم و منگنز موجود در پوست موز به سفیدتر شدن دندان‌های شما به طور طبیعی کمک می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36brlj