جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 00:48
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 34364

تعطیلی مدارس شنبه 3 دی ماه | مدارس کدام مناطق تعطیل است؟

تعطیلی مدارس شنبه 3 دی ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها شنبه 3 دی ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

به گزارش رصدورزشی: برنامه تعطیلی مدارس شنبه 3 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که شنبه 3 دی ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس شنبه 3 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها شنبه 3 دی ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس شنبه 3 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.

 

*** طبق آخرین اخبار مدارس تهران فردا تعطیل نمی باشد و کلیه مدارس به فعالیت خود به صورت عادی ادامه خواهند داد .

 

آیا شنبه۳ دی مدارس تعطیل است؟

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وضعیت آلودگی شهرها

آسمان تهران برای روز شنبه (۳ دی ماه) بارانی با حداقل دمای ۲ درجه و با حداکثر دمای ۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی با هشدار ورود سامانه بارشی به کشور و تقویت آن از بارش برف، باران و وزش باد تا یکشنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده روی می‌دهد. در این روز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و به‌تدریج از بعدازظهر در استان‌های ایلام و خوزستان بارش باران گاهی همراه با وزش باد روی می‌دهد.

با گسترش آن سامانه در مناطق غرب، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی و رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است.

شنبه سوم دی ۱۴۰۱ با توسعه سامانه بارشی روی اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق جنوب شرق و نیمه شمالی شمال غرب بارش روی می‌دهد. 

 

براساس جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، احتمال می‌رود مجددا کمیته اضطرار آلودگی هوا در بسیاری از شهرها و استان ها تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرند؛ تا ساعاتی دیگر تعطیلی مدارس روز شنبه ۳ دی ۱۱۴۰۱ اعلام می شود:

با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها مدارس و دانشگاه های تهران و البرز تا روز چهارشنبه تعطیل هستند و احتمال تعطیلی دیگر مدارس شهرها برای فردا وجود دارد 

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

تکمیلی /// تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی در روز سوم دیماه / شروع کار ادارات با تاخیر

اطلاعیه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر:

کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب و خمین، در نوبت صبح به صورت غیر حضوری می‌باشند.

مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های آشتیان، کمیجان و فراهان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و مقطع متوسطه اول و دوم با ۱.۵ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.

امتحانات نهایی امروز در حوزه‌های امتحان نهایی برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

همچنین ادارات شهرستان‌های اراک، شازند، آشتیان، خمین، خنداب، کمیجان و فراهان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد. 

 

بارش برف مدارس این استان را تعطیل کرد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان جزئیات تعطیلی مدارس این استان با توجه به بارش برف برای فردا شنبه را اعلام کرد.

مهر:  مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان جزئیات تعطیلی مدارس این استان با توجه به بارش برف برای فردا شنبه را اعلام کرد.

مهدی پازوکی با اشاره به بارش برف و تعطیلی برخی مدارس لرستان برای فردا شنبه، اظهار داشت: با توجه به بارش برف، نوبت صبح و عصر مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان الیگودرز در همه بخش‌ها از سوی فرمانداری تعطیل اعلام شده است.

وی، عنوان کرد: همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر الیگودرز تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت‌های صبح و عصر شهرستان ازنا تعطیل اعلام شده است، گفت: در شهرستان دلفان نیز مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9evl