پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/01 14:07
ترانه علیدوستی | ازدواج ترانه علیدوستی | ترانه علیدوستی و همسرش
کد خبر: 34316

ماجرای طلاق ترانه علیدوستی غوغا کرد | ترانه علیدوستی مجرد است ؟

شایعه طلاق ترانه علیدوستی از همسرش غوغا کرد .

به گزارش رصدورزشی : ترانه علیدوستی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . ترانه علیدوستی از 14 سالگی در سینما ایفای نقش کرده است او در فیلم های اصغر فرهادی نیز حضور داشته است ایفای نقش او در سریال شهرزاد نیز بسیار مورد توجه واقع شده بود . در ادامه بیوگرافی و تصاویر ترانه علیدوستی را می بینید . ترانه علیدوستی هم اکنون به علت استوری های مختلف و تهیج کردن مردم در بازداشت می باشد . او شایعاتی در مورد طلاق ترانه علیدوستی منتشر شد که این موضوع واکنش رسمی ای از سوی این هنرمند به دنبال نداشت . 

ترانه علیدوستی

بیوگرافی کامل و زندگی نامه ترانه علیدوستی

نام :ترانه

نام خانوادگی :علیدوستی

تاریخ تولد :1362/10/22

محل تولد :تهران

تحصیلات :دیپلم کامپیوتر

همسر :علی منصور

فرزند :حنا

ترانه علیدوستی

زندگی شخصی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4  در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.

 

خانواده

پدرش «حمید علیدوستی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش «نادره حکیم الهی» سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است

پویان علیدوستی تنها برادرش سال 1383 در مراسم جشن چهارشنبه سوری بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است

ترانه علیدوستی

در هنرستان موسیقی

فعالیت هنری خود را همزمان با تحصیل در رشته تجربی با حضور در هنرستان موسیقی و آموزش کلارینت و پیانو شروع کرد، سپس تصمیم گرفت کلاس بازیگری برود

 

از کلاس تا جلوی دوربین

در سال 1379 وقتی 17 ساله بود در کلاس های بازیگری «امین تارخ» شرکت کرد و یکسال بعد در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» در نقش ترانه پرنیان جلوی دوربین رفت

بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد

ترانه علیدوستی

همکاری با اصغر فرهادی

 برای بار دوم سال 1382 در فیلم «شهر زیبا» به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کرد و این همکاری را سال 1384 با این کارگردان در فیلم «چهارشنبه سوری» تکرار کرد

 

کودکی خانم بازیگر در آغوش پدرش

او بین سالهای 1365-1366 در لیگ های آلمان به بازی پرداخت اما در سال 1374، با تیم سایپا در مسابقات لیگ حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را طی کرد.

مستند فیلم سمفونی حمید درباره زندگی شخصی و حرفه ای حمید علیدوستی ساخته شده است.

ترانه علیدوستی

فوت برادر ترانه علیدوستی در چهارشنبه سوری

ترانه علیدوستی دارای یک برادر به نام پویان بود که سال 1383 در مراسم جشن چهارشنبه سوری بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است. این ماجرا حوالی زمانی رخ داد که ترانه مشغول بازی در فیلم چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی بود.

 

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تابستان 1390 در 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9enl