سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/27 12:59
جام جهانی 2022 قطر | جام جهانی | فینال جام جهانی
کد خبر: 34101

هوادار فوتبال اتوبوس پر از مسافر را برای تماشای جام جهانی ربود!

یک هوادار فوتبال در آرژانتین اخیراً پس از ربودن اتوبوسی پر از مسافر دستگیر شد.

 به گزارش رصدورزشی : فوتبال آرژانتین در طول دهه های گذشته و حال ستاره‌هایی مانند دیگو آرماندو مارادونا و مسی را به جهان فوتبال معرفی کرده اند. آرژانتین یکی از معدود کشورهای روی این کره خاکی است که در آن فوتبال به اندازه شاید باور دینی نزد مردم مورد احترام و محبوب است. 

مردم آرژانتین با این ورزش زیبا زندگی می‌کنند، نفس می‌کشند. بنابراین وقتی قرار است آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی فوتبال 2022 در قطر با کرواسی بازی کند، تصور کنید چه غوغایی در این کشور برپا می شود. از دست دادن چنین بازی ای یک تحقیر غیرقابل تصور به شمار می رود، که کسی نمی خواهد تحت هیچ شرایطی آن را به جان بخرد.

 به تازگی یک مرد اهل آرژانتینی هنگامی که درست چند دقیقه قبل از شروع مسابقه فوتبال آرژانتین و کرواسی، خود را در اتوبوس شلوغی دید، احساس کرد مجبور است اقدام ناامیدکننده ای را انجام دهد.  این مرد 53 ساله سوار اتوبوسی در خط 440 بین فراگا و آونیدا ریکاردو بالبین بود که متوجه شد هیچ راهی جزء ربودن اتوبوس برای آنکه خود را قبل از شروع بازی به خانه برساند وجود ندارد.

آرژانتین

بنابراین وقتی وسیله نقلیه پشت چراغ قرمز متوقف شد و راننده آن برای خرید از یک کیوسک پیاده شد، این مرد پشت فرمان پرید و به سمت خانه اش حرکت کرد. راننده به محض اینکه متوجه شد اتوبوس در حال دور شدن است، با پلیس تماس گرفت تا اتوبوس ربایی را گزارش کند. بلافاصله چندین خودروی پلیس برای بررسی و دستگیری اتوبوس ربا اعزام شدند. این حادثه در 13 دسامبر در مرکز شهر بوئنوس آیرس رخ داد.

به گفته رسانه های آرژانتینی، این مرد با اتوبوس حدود چهار مایل رانندگی کرد و سپس آن را در نزدیکی محل سکونت خود رها کرد و بقیه مسیر را پیاده به راه خود ادامه داد. این هوادار که هویتش اعلام نشده در نزدیکی یک تقاطع توسط پلیس دستگیر و برای بازجویی به مرکز پلیس منتقل شد.

او علیرغم تلاش هایش برای آنکه خود را پیش از شروع بازی آرژانتین مقابل کرواسی به خانه برساند، در نهایت تمام بازی را از دست داد. این  مرد اکنون به ربودن یک وسیله نقلیه عمومی متهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36broy