پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/26 15:01
فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش جدید ایران خودرو
کد خبر: 34049

فروش فوق العاده ایران خودرو با وام 220 میلیونی | جزئیات حراج جدید ایران خودرو

​فردا ۲۶ آذر ماه فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغازر می‌شود. فروش فوق‌العاده‌ای که تنها مربوط به دو گروه خاص می‌شود، یکی مالکان خودروهای فرسوده و دیگری طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

به گزارش رصدورزشی : فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه با جزئیات می خوانید . فروش فوق العاده ایران خودرو در چندین طرح تاکنون برگزار شده است . در ادامه جزئیات کامل از فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید.

در فروش فوق‌العاده ایران خودرو دو خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ال ایکس عرضه می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از ساعت ۱۰ روز ۲۶ آذرماه آغاز می‌شود و تا دو روز بعد یعنی ۲۸ آذر ماه ادامه دارد.

آنگونه که در بخشنامه این خودروساز اعلام شده است، زمان تحویل سورن پلاس و پارس ۹۰ روزه است و خودروهای ثبت‌نامی ظرف سه ماه یعنی تا اسفند ۱۴۰۱ تحویل مردم داده می‌‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای ثبت‌نام باید به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

نکته مهمی که در طرح جدید ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. تنها دو گروه می‌توانند در فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودروهای فرسوده را اعلام نکرده است.

 

قیمت خودرو سورن پلاس و پارس

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای مادران، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودروهای فرسوده قیمت خودروها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران،‌ قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت کارخانه این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پارس ای ال ایکس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان ذکر شده است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

فروش فوق العاده ایران خودرو

زمان قرعه‌کشی ایران خودرو

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد. قرعه‌کشی این طرح روز چهارشنبه یعنی ۳۰ آذرماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی  برگزار می‌شود.احتمالا اسامی برندگان همان روز یا ظرف یک روز آینده اعلام می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36brb7