پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 09:10
شهرزاد کمال زاده | ازدواج شهرزاد کمال زاده | همسر شهرزاد کمال زاده
کد خبر: 33877

جواهرات خاص و عیانی شهرزاد کمال زاده | شهرزاد کمال زاده ثروتش را به رخ کشید

عکس دیده نشده شهرزاد کمال زاده در اینستاگرام سوژه شد .

شهرزاد کمال زاده بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شهرزاد کمال زاده در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است . شهرزاد کمال زاده در برنامه شام ایرانی و شب های مافیا نیز حضور داشت . در ادامه عکس هایی از شهرزاد کمال زاده که با جواهرات مختلف گرفته است را مشاهده می کنید . 

شهرزاد کمال زاده

زندگی شخصی شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 7 فروردین 1364 در تهران است. این هنرمند فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

 

شهرزاد کمال‌زاده/ عکس از پریسا جعفری

خانم کمال‌زاده در خانواده ای کم جعیت به دنیا آمد و تنها دارای یک خواهر می باشد. خانواده او در ابتدا با ورودش به عرصه بازیگری مخالف بودند و به تدریج با این حرفه کنار آمدند. در شبکه‌ های مجازی و سایت‌ ها عنوان شده که ایشان متولد همدان می باشد اما خانم بازیگر آن را تکذیب کرده است.

شهرزاد کمال زاده

همسر شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده در 7 فروردین 1401 خبر ازدواجش را منتشر کرد و حلقه ازدواجش را در لایو اینستاگرامش نشان داد.

در مورد همسر شهرزاد کمال‌زاده شایعات زیادی در صفحات مجازی پخش شده است اما این بازیگر هویت و اسم و بیوگرافی همسرش را فاش نکرد و عکسی نیز از همسر این خانم بازیگر موجود نیست.

 

شهرت

خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید

ایشان کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است

شهرزاد کمال زاده

آرزو دارم تمام دنیا را ببینم

دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم

در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم

 

حال خوب با بازیگری

بازیگری حالم را خوب می‌ کند و حتی نمی‌ توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌ کند

خیلی وقت‌ ها شده که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده ‌ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده ‌ام ، برای همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هست

شهرزاد کمال زاده

فرد ایده آل ازدواج

از نظر من مهمترین خصوصیت فرد ایده آل برای ازدواج اینست که خانواده دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند

 

 

علایق شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات بسیار علاقه داشته و حامی حیوانات است. او آرزو دارد که به تمام دنیا سفر کرده و همه دنیا را ببیند.

این بانوی هنرمندعلاقه بسیاری به کمک کردن به دیگران دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد. خانم کمالزاده به فوتبال و والیبال هم علاقمند است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران می باشد.

موسیقی سنتی یکی دیگر از علاقه مندی های شهرزاد کمال‌زاده است اما پاپ را هم می پسندد و در این میان صدای حامد همایون را دوست دارد. او در یکی از کلیپ ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام پرسه نقش آفرینی کرده بود که در آذر سال 97 پخش شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ax8ng