پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 04:17
سارا و نیکا | حواشی سارا و نیکا | ازدواج سارا و نیکا
کد خبر: 33742

سارا و نیکا از همسر مورد علاقشان رونمایی کردند | سارا و نیکا با این آقا ازدواج می کنند؟

سارا و نیکا دوقلو های پر حاشیه سریال پایتخت در این ویدیو از همسر مورد علاقشان رونمایی کردند

سارا و نیکا تنها بعد از یکسال حضور در عرصه هنر به شهرت رسیدند. سارا و نیکا دوقلو های مطرح سریال پایتخت که توانستند در همان قسمت اول این سریال به شهرت برسند و برای ادامه کار در سریال حضور پیدا کنند. این دوقلو های همسان جزو بازیگران پرحاشیه کشورمان هستند که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند به همین دلیل حتی یکبار از سریال پایتخت کنار کذاشته شدند. 

ویدیویی از مصاحبه سارا و نیکا با یک خانوم به صورت اینترنتی در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش کاربران مواجه شده.

سارا و نیکا فرقانی متولد 8 مرداد 1383 متولد تهران و ساکن سوئد می باشند. سارا و نیکا بعد از بازی در سریال پایتخت 2 به همراه خانواده از ایران به سوئد به مهاجرت کرده اند. لازم به ذکر است نیکا 2 دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا در یک خانواده چهار نفره متولد شده اند که پدرشان از فوتبالیست های مطرح قدیم کشور است که بعد از مصدومیت از فوتبال کتاره گیری کرده است و برای ادامه تحصیل به سوئد مهاجرت کرده اند.

اولین تجربه بازیگری این دو خواهر در سریال دوباره زندگی بوده است که در این سریال هم نقش خواهر همدیگر را بازی کرده اند ولی با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسیدند.

شایعات زیادی درباره ازدواج سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر شده است ولی این دو خواهر این اخبار را تکذیب کرده اند و فقط به ادامه تحصیل فکر می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbw56