چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 14:07
مهراوه شریفی | ازدواج مهراوه شریفی نیا | عشق مهراوه شریفی نیا
کد خبر: 33727

مهراوه شریفی نیا در فیلمبرداری عروسیش در باغسرا | مهراوه شریفی نیا لباس عروس چند میلیونی خود را به رخ کشید

عکس دیده نشده از مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام خبرساز شد .

مهراوه شریفی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهراوه شریفی نیا در سریال های مختلف حضور داشته است . مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا نیز نقش اول را ایفا می کرد . در ادامه عکس دیده نشده از مهراوه شریفی نیا با لباس عروس که حواشی زیادی داشته است را مشاهده می کنید . 

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد.

 

کودکی مهراوه شریفی نیا 

او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

مهراوه شریفی نیا

تصویر مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

 

ماجرای انتخاب نام مهراوه

محمدرضا شریفی نیا که مدتی شاگرد دکتر علی شریعتی بود می گوید آن زمان شریعتی تصمیم داشت اسم دخترشو مهراوه بگذارد که اجازه نمی دادند !

او به شریفی نیا پیشنهاد می کند اگر روزی دختر دار شد اسمش را مهراوه (آمیخته به مهر) بگذارد، این چنین شد که نام مهراوه از دکتر شریعتی بیادگار ماند

مهراوه شریفی نیا

تحصیلات

دیپلمه ریاضی فیزیک دارد و در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است

 

بازیگری از 8 سالگی

به لطف پدر و مادرش از سال 1368 وقتی 8 ساله بود با فیلم «دزد عروسک ها» در کنار مادرش شروع کرد و سال 1370 در 10 سالگی در سریال «امام علی» نقش کودکی قطام را بازی کرد

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا و پدرش

محمدرضا شریفی نیا‌: محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

 

مهراوه شریفی نیا در سریال های آشپزباشی در کنار خواهرش نیز حضور داشت او در سریال خداحافظ بچه با منوچهر هادی نیز همکاری داشته است . 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48q7za