پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/20 09:19
فریبا نادری | نیوشا ضیغمی | ازدواج فریبا نادری
کد خبر: 33667

تغییرات باورنکردنی سلبریتی ها | جراحی زیبایی به نیوشا ضیغمی و فریبا نادری حسابی ساخته

عکس هایی از سلبریتی ها و با چهره حال حاضرشان تفاوت های زیادی دارد .

فریبا نادری بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . فریبا نادری در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است او در سریال های ستایش نیز حضور داشته است . در ادامه عکس دیده نشده از فریبا نادری را مشاهده می کنید . فریبا نادری در سینما نیز در چند فیلم جدی و طنز حضور داشته است . 

فریبا نادری

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری

ماجرای عشق و عاشقی

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم او احساس خاصی نسبت به من دارد ، مسعود عاشقم شده بود و یکروز آنرا به زبان آورد

من هم در مقابل عاشق شدم تا اینکه بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم ازدواج کنم

فریبا نادری

ازدواج اول با کارگردان

فریبا نادری سال 1382 در 20 سالگی با مسعود رسام کارگردان 47 ساله  با اختلاف 27 سال وارد رابطه شد و سه سال بعد باهم رسما ازدواج کردند

فریبا نادری

ادمه بازیگری

نادری در سال 1385 برای بار دوم در سریال «گل بارون زده» به کارگردانی عباس رنجبر بازی کرد سپس در مجموعه «من و پوتی» سال 1386 حضور داشت

 

فریبا نادری در دوران کودکی

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد. 

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی نیز از بازیگران باتجربه ای است که در سریال های مختلف حضور داشته است . نیوشا ضیغمی در سینما نیز فعال تر بوده است . در ادامه عکس دیده نشده از نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید . نیوشا ضیغمی در سریال های بی نشان نیز در تابستان پخش شد حضور داشت در ادامه عکس دیده نشده از تغییرات نیوشا ضیغمی را می بینید . 

نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 می باشد. او هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا و مادرش همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

نیوشا ضیغمی

مخالفت خانواده با هنرپیشگی

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادر مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود

پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشت و ترجیح می داد پزشک یا مهندس شوم

نیوشا ضیغمی

نحوه ورود به بازیگری

بعد از دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال «در چشم باد» معرفی شد

ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqmmp