جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 02:35
علی دایی| بیوگرافی علی دایی| علی دایی مربی
کد خبر: 33513

وقتی علی دایی برای یک شایعه طوفان به پا کرد/ دایی: بیخود کردند از قول من این حرف را زدند!

۲۹ مهر ۱۴۰۱ بود که پیشکسوت فوتبال ایران اعلام کرد که مطرح شدن نامش برای امضای نامه حذف ایران از جام جهانی کذب است.

کریم باوی، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه شاهین، چندی روز پیش بر اثر سرطان در گذشت. امروز، جمعه ۱۸ آذر علی دایی در مراسم ختم این مرحوم حاضر بود.علی دایی بازیکن مطرح فوتبال کشورمان است که مدتی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نیز فعالیت داشته است. علی دایی تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است و دو فرزند دختر حاصل زندگی ایشان می باشد. علی دایی یک دختر بزرگ از همسر اولش به نام دنیز دارد و یک فرزند به نام نورا از همسر دوم. دنیز در انگلستان و درکنار مادرش زندگی می کند از این رو حواشی زیادی برای علی دایی در ایران دارد.

علی دایی

علی دایی پیشکوست فوتبال ایران در گفتگوی کوتاهی که از او منتشر شده درباره شایعه امضای نامه حذف ایران از جام جهانی گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.

چند روز قبل از این گفت و گو شبکه CNN آمریکا در خبری اعلام کرده بود که چهار بازیکن سابق تیم ملی ایران از جمله علی دایی نامه کنار گذاشته شدن تیم ملی ایران از جام جهانی را امضا کردند که البته خود این رسانه دقایقی بعد خبرش را اصلاخ کرد و نام چهار پیشکسوت ایران را از خبرش حذف کرد.

اما جالب است علی دایی که روزی اینگونه برای تیم ملی ایران و ایران قلبش می تپید امروز دچار چرخش 90 درجه شده و برای همراهی با اغتشاشگران رستوران و جواهر فروشی خود را تعطیل می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqzoj