پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/18 03:08
رضا رویگری
کد خبر: 33483

رضا رویگری همسرش را سنگ روی یخ کرد | حرف های زشت رضا رویگری درباره همسر دومش

ویدئویی از رضا رویگری در فضای مجازی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به به خود جلب کرده است

ویدئویی از رضا رویگری در فضای مجازی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به به خود جلب کرده استرضا رویگری بازیگر مطرح سینما و تلوزیون کشورمان است. رضا رویگری در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است و کارنامه هنری خوبی دارد. رضا رویگری به تازگی از حواشی بیرون آمده است و در خانه خودش و با حالو روز بهتری زندگی می کند. آخرین باری که آقای رویگری در جامعه دیده شد مربوط به مراسم فوت پسر  جوان خانوم مقانلو است که با ویلچر دیده شد و همچنان به روز های عادی خود برنگشته است.

 

 

نام :رضا

نام خانوادگی :رویگری

تاریخ تولد :1325/10/6

محل تولد :تهران

زمینه فعالیت :بازیگر ، خواننده، نقاش

وضعیت تاهل :متاهل

فرزندان :کیارش

رضا رویگری

 

زندگی شخصی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

 

 

 

ازدواج و فرزندان رضا رویگری

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می باشد.

 

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

 

 

رضا رویگری

 

حواشی زندگی رضا رویگری

رضا رویگری در سال 89 بعد پخش سریال مختارنامه در تلویزیون به مدت چهار سال ممنوع الفعالیت شد. این هنرمند به دلیل بازی در فیلم «اخراجی ها 3» در سال 90 در نقش یکی از کاندیدای انتخابات وارد حاشیه شد و از مردم به خاطر بازی در برخی نقش ها عذرخواهی کرد.

او چندین بار از وضعیت زندگیش گله کرده و گفته است که بیش از 300 میلیون تومان از پروژه های مختلف طلب دارم اما هیچ نهاد و هیچ صنفی از من بعنوان بازیگری که سال ها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده ام حمایت نمی کند!

 

رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت 1401 از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی نداشته، او در صحبت هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.

 

 

رضا رویگری

 

ورود رضا رویگری به عرصه هنر

رضا رویگری در سال 1348 وقتی 23 ساله بود، بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد.

 

درخشش رضا رویگری در تلویزیون

رضا رویگری بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال 1356 با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال 61 در تلویزیون حضور نداشت.

او بعد از چند سال دوری از تلویزیون در سال 1361 با بازی در سریال محله برو بیا به تلویزیون برگشت و به هنرنمایی پرداخت. رضا رویگری بعد از بازی در محله برو بیا در سال 1363 در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه مجموعه محله برو بیا ساخته شد.

 

 

 رضا رویگری

 

ورود رضا رویگری به سینما

رضا رویگری در سال 1363 با بازی در فیلم سینمایی عقاب ها پا به عرصه سینما گذاشت و با بازی خوبی که در این فیلم از خود نشان داد توانست به شهرت زیادی دست یابد.

عقاب ها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان داستان جنگ ایران و عراق را روایت میکند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم قرار گرفت و توانست عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

او بعد از دوری چندین ساله از سینما، در سال 82 با فیلم بوتیک به سینما بازگشت و در سال 1386 در دو فیلم سینمایی قرنطینه و مجنون لیلی بازی کرد. رویگری در سال 1387 نیز در سه فیلم سینمایی دل شکسته، چشمک و موج سوم بازی کرد. او در سال 1388 در فیلمهای شور شیرین و زمهریر خوش درخشید.

 

نقاشی رضا رویگری

رضا رویگری در عرصه نقاشی فعالیتی حرفه ای داشته و حتی چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برپا کرده است. او سال 1373 به آمریکا مهاجرت کرد و به رشته نقاشی پرداخت و پس از چند سال در سال 82 به ایران بازگشت.

 

 

رضا رویگری

 

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک در کشور بودند آیه های قرآن را به‌صورت سرود خواند که چندباری از گلدسته های دانشگاه تهران هم پخش شد.

رضا رویگری خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد. او یک کنسرت در سال 1996 در آمریکا نیز برگزار نمود.

 

رضا رویگری در مختارنامه

مختارنامه سریالی به کارگردانی داوود میرباقری است که داستان مختار ثقفی و چگونگی قیام او پس از حادثه عاشورا برای خونخواهی امام حسین (ع) را بیان می کند.

در این سریال پر بازیگر رضا رویگری نقش کیان ایرانی یا "کیسان ابوعمره" را بر عهده داشت، فردی که از یاران برجسته مختار بود و از او برای خونخواهی امام حسین و یارانش حمایت کرد و عمر بن سعد و بنا به قولی شمر بن ذی‌الجوشن به دست او کشته شده‌اند و همچنین خولی بن یزید اصبحی به دست او اسیر گشته‌ است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kokqq