جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/17 10:05
علی دایی
کد خبر: 33461

چرا علی دایی هنوز بازداشت نشده است؟ | بازداشت علی دایی به نفع خودش است

​روزهای گذشته ویدیویی از اعترافات توماج صالحی خواننده‌ی رپ منتشر شد، که در آن ضمن پذیرش اشتباهاتش دلایل آن‌ها را ذکر می‌کرد. وی که یکی از مروجین اصلی اغتشاش و خشونت بود، حالا می‌گوید می‌پذیرد که رپ می‌تواند باعث خشونت باشد، معذرت خواهی کرده و می‌گوید ایکاش می‌توانست اقداماتش را جبران کند.

به گزارش رصد ورزشی: روزهای گذشته ویدیویی از اعترافات توماج صالحی خواننده‌ی رپ منتشر شد، که در آن ضمن پذیرش اشتباهاتش دلایل آن‌ها را ذکر می‌کرد. وی که یکی از مروجین اصلی اغتشاش و خشونت بود، حالا می‌گوید می‌پذیرد که رپ می‌تواند باعث خشونت باشد، معذرت خواهی کرده و می‌گوید ایکاش می‌توانست اقداماتش را جبران کند.

این ویدیو حامل پیام این است که گاهی بازداشت افراد می‌تواند حقایق را به آن‌ها نشان دهد، پیام اینکه بازداشت علی دایی و چند سلبریتی دیگر که این روزها کورکورانه از دشمنان ایران حمایت کردند بدون آنکه خود از حقایق آگاه باشند.

قطعا اگر علی دایی همراه ضابطین قضایی به خانه‌ی شهدای حافظ امنیت برده شود، خانواده‌هایی که در اوج مشکلات اقتصادی بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ امنیت جامعه جوان ۲۰ ساله‌ی خود را تقدیم کرده اند، روایت شهادت و نحوه‌ی شهادت این افراد را بشنود بخشی از حقایق برایش روشن می‌شود.

اگر علی دایی با مجروحین این اغتشاشات اخیر صحبت کند، اگر به منزل افرادی برود که قربانی کشته‌سازی های اخیر ضد انقلاب شده‌اند و پای درد دل پدری بنشیند که دختر فوت شده اش در تصادف توسط نارسانه‌های سعودی کشته‌ی اغتشاش معرفی شده بنشیند، قطعا متوجه اشتباهات خود خواهد شد.

گاهی برخورد قاطع به نفع خود افراد خاطی خواهد بود، قطعا اگر علی دایی با حقیقت مواجه شود و از فضای دروغین مجازی‌ که به واسطه‌ی ده‌ها نارسانه خارج نشین ایجاد شده فاصله بگیرد، از تمام مردم ایران عذرخواهی خواهد کرد.

همچنین لازم است علی دایی و سایر سلبریتی‌هایی که به واسطه‌ی فضای مجازی غرق در اخبار غیر واقع شده‌اند با پیشرفت های ایران شنا شوند، با جوانان نخبه‌ای که در شرایط سخت تحریم کشور را سرپا نگه داشته اند و در اوج گمنامی بزرگترین خدمات را به کشور ارائه می‌دهند که به مراتب ارزشمند تر از دستاوردهای امثال علی دایی است، هرچند هیچ کس منکر افتخار آفرینی های علی دایی نیست، اما آشنایی علی دایی با این قهرمانان واقعی او را از تک صدایی خارج کرده و متوجه خواهد شد که چه افراد بزرگی نظرات متفاوتی نسبت به او دارند.

قطعا جایگاه علی دایی می‌تواند بسیار بالاتر از جایگاه فعلی باشد، او با رسیدن به حقیقت تعداد بیشتری از مخاطب و هوادار را به خود جلب خواهد کرد، زیرا به جای جذب یک قشر خاص و ضدانقلاب، می‌تواند صدای مردم واقعی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqzq5