چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 09:41
فقیه سلطانی
کد خبر: 33378

ژست جالب فقیه سلطانی خبرساز شد | فقیه سلطانی با عکس جدید خبرساز شد

عکس جدید فقیه سلطانی در اینستاگرام خبرساز شد .

به گزارش رصدورزشی : عکس دیده نشده از فقیه سلطانی خبرساز شد . فقیه سلطانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که این روزها در اینستاگرام بسیار فعال شده است . در ادامه عکس دیده نشده از فقیه سلطانی را مشاهده می کنید . 

فقیه سلطانی

زندگی شخصی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد.

فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال 1371، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.

فقیه سلطانی

خانواده فقیهه سلطانی

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت متولد شد، پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی اش از پدرش گرفته است. او دارای هفت خواهر و برادر می باشد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده بوده و یکی از خواهرانش به نام فخری سلطانی از بازیگران سینما و تئاتر است.

فخری سلطانی فعالیت بازیگری خود را از سال 1370 در سریال امام علی به همراه خواهرش آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای مقابل دوربین رفت. او در فیلم هایی همچون معجزه خنده و فصل پنجم نقش آفرینی کرده است. 

فقیه سلطانی

نحوه شروع بازیگری

در سال 1370 وقتی 17 ساله بود همزمان با تحصیل در هنرستان وارد کلاس های بازیگری مدرسه صدا و سیما شد و  زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید

بعد از طی دوره های کامل بازیگری وارد گروه هنری خانم آدینه شد و در نمایش شیفته آشفته اولین بار بروی صحنه رفت

 

تجربه در سیاه بازی

خانم سلطانی اولین زنی است که در ایران پس از انقلاب و در سن نوجوانی در صحنه نمایش ، سیاه بازی کرد و بعدها در جشنواره سنتی آیینی از بین سیاه بازان حرفه ای ، جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد

فقیه سلطانی

در جلوی دوربین

بعد از تئاتر سال 1373 وقتی که 20 ساله بود با سریال بی بی یون به کارگردانی مرحوم حسین پناهی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد

او سپس در فیلم سینمایی روسری آبی سال 73 ایفای نقش کرد و در فیلم معجزه خنده سال 1375 نیز حضور موفقی داشت

 

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها بازمیگردد.

فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت:

من خیلی اهل حضور در مراسم مختلف نیستم اما به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه حاضر شدم و آنجا بود که دیدم یک آقا متحیرانه من را نگاه میکند و بعد از پرس و جو درباره من و آشنایی اولیه بعد از یکسال و نیم با هم ازدواج کردیم.

 

فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان

فقیهه سلطانی و همسرش اردیبهشت ماه سال 94 ازدواج کردند.

جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان می باشد و سابقه بازی فوتبال در تیم های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4beqd8