پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 02:24
کریستیانو رونالدو | خداحافظی کریستیانو رونالدو | زندگی کریستیانو رونالدو
کد خبر: 33328

جانشین رونالدو را بشناسید | چه کسی جایگاه رونالدو را فتح کرد؟

بازیکن تیم فوتبال پرتغال با درخشش مقابل سوئیس نگاه ها را به سمت خود چرخاند.

کریستیانو رونالدو را می توان مطرح ترین بازیکن پرتغالی حاظر در جهان دانست که نیازی به معرفی ندارد. کریستیانو رونالدو جزو 5 بازیکن برتر تاریخ فوتبال است و حتی از نطر هواداران ایشان وی را می توان برترین بازیکن مطرح فوتبال جهان دانست. با شروع مسابقات جام جهانی و دیده شدن دوباره ستاری پرتغالی ها در مستطیل سبز حواشی زیادی برای ایشان ساخته شد.

کریستیانو رونالدو که در تیم باشگاهی خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و هفته گذشته مشخص شد که از باشگاه کناره گیری کرده است حال این حواشی در بازی های جام جهانی نیز تاثیراتی برای وی به همراه داشته است.

کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی جام جهانی لقب بدترین بازیکن این رقابت ها را گرفت و این موضوع باعث شد که در بازی های حذفی ایشان نیمکت نشین شده و بازیکنی دیگر جایگزین رونالدو در ترکیب فیکس پرتغال شود.

کریستیانو رونالدو

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، از ساعت 22:30 در ورزشگاه «لوسیل»، تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نیمکت نشینی رونالدو به بردی پرگل و درخشان 6 بر یک رسید و به جمع 8 تیم پایانی رسید. 

در این مسابقه مهمترین اتفاق پیش از این مسابقه، نیمکت نشینی رونالدو و حضور مهاجم 21 ساله باشگاه بنفیکا به نام «گونزالو راموس» بود. برای پرتغال در این مسابقه راموس 3 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند تا به این ترتیب پس از رونالدو، جوان ترین گلزن پرتغال در جام جهانی لقب بگیرد.

همچنین او پس از پله به عنوان جوان ترین بازیکنی لقب گرفت که در جام جهانی هت تریک می کند.

کریستیانو رونالدو

ستاره جوان پرتغالی ها 74 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در این مدت او 6 شوت زد که 5 ضربه او در چارچوب بود. راموس 3 گل به ثمر رساند و 26 لمس توپ داشت. 70 درصد دقت پاس و 2 پاس کلیدی و یک خلق موقعیت گلزنی از جمله آمار او در این مسابقه بود.

با نمایشی که راموس 21 ساله داشت حالا دیگر پرتغالی ها کمتر از رسیدن رونالدو به پایان دوران طلایی ناراحت خواهند شد. حالا یک ستاره دیگر از بنفیکا متولد شده تا خیال پرتغالی ها را در روزهای غیبت رونالدو راحت کند.

منبع : فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kdqe