جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 04:08
مهدی طارمی | بهترین بازیکن ایران | مهدی طارمی در جام جهانی
کد خبر: 33107

مهدی طارمی یک تنه از آمریکا و ولز در جام جهانی بیشتر درخشید

ستاره تیم ملی ایران خطرناک تر از آمریکا، ولز و سنگال در جام جهانی شد.

مهدی طارمی بازیکن مطرح کشورمان است که در رقابت های جام جهانی توانست درخشش خوبی داشته باشد. مهدی طارمی در چند سال اخیر پیشرفت خوبی را داشته و توانسته درخواتس های زیادی از تیم های بزرگ دنیا داشته باشد. مهدی طارمی ازدواج کرده است و قبل از شروع مسابقات جام جهانی در سکوت خبری جشن عروسی خودش را برگذار کرده است.

 

تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف سنگال رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و رقیب فرانسه شد.

زاچ لووی خبرنگار آمریکایی قدرت نمایی مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در مقابل انگلیس در جام جهانی را سوژه خود قرار داد.

این خبرنگار نوشت: مهدی طارمی ستاره ایران بیشتر از تیم های ملی آمریکا، ولز و سنگال مقابل انگلیس گلزنی کرده است. این 3 تیم هیچ گلی موفق به زدن مقابل سه شیرها نشدند ولی طارمی به تنهایی دوبار دروازه انگلیس را باز کرد.

تیم ملی کشورمان در جام جهانی در گروه دوم با یک برد و دو باخت در نهایت از مسابقات خداحافظی کرد. تنها برد شاگردان کی روش مقابل ولز بود که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

منبع : فارس

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان بالاخره شب گذشته لیست نهایی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد.

مهدی طارمی ستاره پورتو و آماده‌ترین لژیونر ایرانی در لیست کارلوس کی روش حضور داشت. باشگاه پورتو با انتشار تصویری زیبا از مهدی طارمی ستاره خود به دعوت شدن بازیکنش این طور واکنش نشان داد:جام جهانی 2022 رسید و طارمی به ایران احضار شد. طارمی برای حضور در این مسابقات به تیم ملی ایران دعوت شد.

مسابقات جام جهانی از یکشنبه آینده با بازی قطر با اکوادور در ورزشگاه البیت کارش را آغاز می کند. شاگردان کارلوس کی روش دوشنبه آینده در اولین بازی باید مقابل انگلیس قرار بگیرند.

ولز و آمریکا به ترتیب رقبای بعدی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی هستند و این دو بازی به ترتیب در تاریخ 4 و 8 آذر برگزار می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9vdd