یک‌شنبه 19 فروردین 1403 - 07 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 02:51
فدراسیون سوارکاری
کد خبر: 33099

پای پلیس به فدراسیون سوارکاری باز شد | چه کسی به اتاق مدیر فدراسیون تعرض کرده است؟

مسعود خلیلی رئیس سابق فدراسیون سوارکاری در غیاب سرپرست فعلی فدراسیون در اقدامی عجیب با فشار به کارمندان وارد اتاق مدیریت شده است!

به گزارش رصدورزشی: با شکایت مسعود خلیلی رئیس سابق فدراسیون سوارکاری از وزارت ورزش و جوانان، دیوان عدالت اداری روز گذشته با صدور رأی دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ابلاغیه با موضوع انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر و به نوعی حکم سرپرستی این فدراسیون را باطل کرد. (اینجا بخوانید)

محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که خلیلی رئیس سابق فدراسیون سوارکاری گویا امروز (یک شنبه 13 آذرماه)در فدراسیون سوارکاری حضور پیدا کرده و مدعی شده که سرپرستی شما از سوی دیوان عدالت اداری باطل شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: امروز یکشنبه خلیلی همراه با 2-3 نفر از دوستان به محل فدراسیون سوارکاری آمدند و با استناد به اینکه ما یک دستور موقت داریم که حکم سرپرستی حیدری باطل است. آنها در حالی با این ادعا صبح امروز به فدراسیون آمدند که نه به فدراسیون رأی ابلاغ شده و نه تا به این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، در رابطه با این موضوع از هیچ مرجعی ابلاغیه‌ای به بنده رسیده است. 

وی در ادامه افزود: صبح امروز زمانی که بنده در مسیر فدراسیون در ترافیک بودم آنها به فدراسیون می‌آیند و با فشار به کارمندان درب اتاق رئیس فدارسیون را به صورت غیرقانونی باز می‌کنند و وارد اتاق بنده می‌شوند و خلیلی پشت میز ریاست می‌نشیند. او پس از ورود به اتاقا ریاست فدراسیون مدعی می شود که از امروز من رئیس هستم و اطرافیان او نیز بلافاصله شیرینی پخش می کنند. زمانی که بنده به فدراسیون رسیدم به خلیلی گفتم که چرا چنین کاری را کرده‌ای؟ او در جواب مدعی شد که قاضی به من گفته است بروید به فدراسیون و رأی را اجرا کنید! وقتی من به فدراسیون رسیدم به آنها گفتم که در اتاق ریاست (سرپرست فدراسیون) اسناد محرمانه و وسایل شخصی موجود است و چه کسی به شما اجازه داده که به زور وارد اتاق ریاست شوید و داد و فریاد به راه بیندازید و مدعی شوید که من رئیس فدراسیون هستم و حکم دارم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در پاسخ به این سؤال که آیا چنین رأیی صادر شده است، گفت: به هر حال از هر دستگاهی رأی صادر می‌شود باید به طرفین ابلاغ شود و اجرای آن حکم از سوی اجرای احکام باید انجام شود. به هر حال باید فرآیند قانونی این موضوع طی شود و همه این را می‌دانیم که قرار نیست هر کسی که حکمی می‌گیرد برود و شخصی حکم را اجرا کند! با این رفتارهای شخصی هرج و مرج می‌شود، پس نقش ضابط قضایی، پلیس و اجرای احکام چیست؟ خوب کاملا مشخص است که نقش این عزیزان برای همین کار است. دوستان باید ساز و کار قانون را بدانند و طبق آن پیش بروند. 

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد:‌ امروز خلیلی مدعی بود که قاضی گفته است که وارد فدراسیون شوید و صورت جلسه کنید. من به او گفتم که حکمی به من ابلاغ نشده است، ضمن اینکه طرف حساب من وزارت ورزش و جوانان است و من با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون شده‌ام و تا زمانی که وزارت ورزش ابلاغی به من ندهد من مسئول این فدراسیون هستم. به خلیلی گفتم که شما به زور آمده‌اید پشت میز نشسته‌اید و دستور هم می‌دهید؟ این صحبت‌هایی بود که من پس از ورود به فدراسیون به آنها گفتم. به هر حال در مملکت ما قانون تصمیم می‌گیرد. امروز با رفتاری که دوستان داشتند ناچار شدم با پلیس 110 و همکاران حراست تماس بگیرم. آنها وقتی پای‌شان به ماجرا باز شد او را توجیه کردند که کارش خلاف قانون است. خلیلی از بچه‌های حراست و پلیس عذرخواهی کرد و مدعی شد که اشتباه کرده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً با حکمی که خلیلی امروز مدعی شده شما دیگر سرپرست نیستند باید فدراسیون را تحویل بدهید یا خیر، عنوان کرد: اگر رأی صادر شده است باید از مجاری قانونی رأی صادر شود و ما هم تابع قانون کشورمان هستیم. اصراری برای ماندن در یک جایی برخلاف قانون ندارم. بنده برای کمک به ورزش آمده‌ام و تابع مقررات و قوانین کشورمان هستم، یعنی همه ما موظف هستیم قانون را رعایت کنیم. هر زمانی از مراجع قانونی به بنده اعلام کنند اصراری برای ماندن ندارم. البته دیگران هم باید تابع قانون باشند؛ مخصوصاً افرادی که مدعی هستند و این رفتارها زیبنده آنها نیستند.این کل ماجرای امروز فدراسیون سوارکاری بود. 

منبع : فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qbml