پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/10 03:25
گلشیفته فراهانی | ازدواج گلشیفته فراهانی | همسر گلشیفته فراهانی
کد خبر: 32746

عکس گلشیفته فراهانی حاشیه ساز شد | گلشیفته فراهانی عروس شد؟

عکس جدیدی از گلشیفته فراهانی که اخیرا منتشر شده است و به نظر می رسد مربوط به یکی از سکانس های فیلم باشد

گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی است. گلشیفته فراهانی خواهر بازیگر ایرانی شقایق فراهانی است.گلشیفته فراهانی پیش از این در ایران بازیگری می کرد. گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی درباره الی ایفای نقش کرده است.گلشیفته فراهانی اکنون در فرانسه زندگی می کند.

 گلشیفته فراهانی

اخیرا عکس جدیدی از گلشیفته فراهانی منتشر شده و به نظر می رسد مربوط به یکی از سکانس های فیلم باشد.او در صفحه اینستاگرامش تصویری منتشر کرده است و در توضیح گفته است: گلشیفته فراهانی و کریستوس دورژ، در مهمانی گالای افتتاحیه اپرای ملی پاریس برای فصل جدید ۲۰۱۶-۲۰۱۷، از کریستوس به عنوان همسر گلشیفته فراهانی یاد کرده اند.

او یک سایکولوژیست استرالیایی است، درحالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است اما عکس با کریستوس دورژ را منتشر کرد.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی به هالیوود رفت

 گلشیفته بطور پنهانی در یک فیلم هالیوودی بنام یک مشت دروغ در سال 1387 بازی کرد و منتشر شدن عکس های این فیلم موجب بازداشت و دادگاهی شدن گلشیفته شد. این بازیگر زن ایرانی قبل از فیلم درباره الی در هالیوود بازی کرده بود.

خروجش از کشور و حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی دیگر راهی برای بازگشت او باقی نگذاشت و در حال حاضر در کشور فرانسه زندگی می کند.

گلشیفته فراهانی

با اینکه چندی پیش نمایش سریال هجوم در پلتفرمهای داخلی دوبله و انتشار یافته بود اما این سریال به دستور ساترا از تمامی پلت فرم های VOD ایرانی بدون هیچ توضیحی حذف شد. گفتنی است هنوز مشخص نیست دلیل اصلی این اتفاق حضور گلشیفته فراهانی در این سریال است یا ساترا دلیل دیگری برای حذف آن دارد.

هجوم مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی آمریکایی است که توسط سیمون کینبرگ و داوید ویل برای اپل تی‌وی پلاس ساخته شده‌است و از 22 اکتبر 2021 پخش می‌شود. این سریال با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده‌است

درباره داستان این سریال در ویکی پدیا آمده است :هجوم از طریق دیدگاه‌های مختلف افراد مختلف در قاره‌های مختلف در سراسر جهان دیده می‌شود.

فراهانی در هجوم :گفتنی است که گلشیفته فراهانی در این سریال نقش «انیشا مالک» را ایفا می‌کند.

گلشیفته فراهانی

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

نام اصلی : رهاورد فراهانی

زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

تولد :  ۱۹ تیر ۱۳۶۲

والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا

ملیت : ایران

پیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون

همسر(ها) : امین مهدوی (۱۳۸۴ تا کنون)

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‌‌۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‌عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‌دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در گروه هنر ملی ‌و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۴۹ به عنوان بازیگر در فیلم “تجاوز” آغاز کرد.

گلشیفته فراهانی

وضعیت خانوادگی‎‎‌

‌آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد، خانواده فراهانی دیری از بازگشت شان به ایران نگذشته بود. بهزاد فراهانی سال ۵۳ به ‌دلیل مشکلاتی که برای ادامه کار در ایران می دید و به دلیل نگاه سیاسی اش به فرانسه مهاجرت کرد و پس از انقلاب ‌به ایران بازگشت، اما فضا برای هنرمند سیاسی چپ هنوز باز نشده بود.

خانواده در شرایط بد مالی به سر می بردند و ‌پدر خانواده با کارهای گوناگون از جمله مسافرکشی یا مترجمی سعی داشت تا چرخ زندگی خانواده را بچرخاند. اسم ‌گلشیفته در شناسنامه “رهاورد” ثبت شده، این بدان دلیل است که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب ‌تشخیص داده نشده بود. در خانه و میان دوستان گلی صدایش می کنند، اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. ‌کودکی اش در یوسف آباد گذشت، پنج ساله بود که آموزش موسیقی و پیانو را آغاز کرد.

گلشیفته فراهانی

از علاقه به موسیقی تا ایفای نقش در درخت گلابی‎‎‌

‌کودکی بسیار پرتحرک و شیطان بود، اما به موسیقی علاقه ای خاص داشت. در سال ۶۸ که پدرش دوباره توانست ‌وارد عرصه سینما- تئاتر شود، او نیز در کنار پدر به ایفای نقش در چند تئاتر عروسکی پرداخت. او در ۱۲ سالگی به ‌هنرستان موسیقی رفت. برای اولین بار در ۱۴ سالگی برای بازی در نقش “میم” در فیلم درخت گلابی ساخته داریوش ‌مهرجویی به بازی گرفته شد.

سال قبل از آن خواهر بزرگتر وی شقایق در فیلم “لیلا” ساخته دیگر داریوش مهرجویی ‌بازی کرده بود. نقش موثر در بازی گرفتن از این دو جوان را محمدرضا شریفی نیا برعهده داشت، او به عنوان دستیار ‌کارگردان، بازیگران را به مهرجویی معرفی می کرد.

گلشیفته به خاطر بازی در همان فیلم یعنی درخت گلابی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش زن در بخش بین الملل ‌شانزدهمین جشنواره فیلم فجر (سال ۷۶) را از آن خود کند. جایزه ای که سرنوشت وی را به کلی تحت تاثیر قرار داد.

‌آنچنان که خود گفته به عنوان دستمزد تنها یک ضبط صوت به وی هدیه داده شد. او سپس به موسیقی پرداخت، هرچند ‌که در سال ۷۹ در فیلم هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن نقشی را ایفا کرد. پس از اخذ دیپلم، بورس ورود به ‌کنسرواتوار وین را اخذ کرد و آنچنان که خود می گوید در حالی که بلیت وین در دستانش بود،تصمیم گرفت که مابقی ‌عمرش را صرف سینما کند. در این میان به تحصیل موسیقی ادامه داد و چندی بعد وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی ‌شد و در رشته موسیقی فارغ التحصیل شد. گلشفیته فراهانی به زبان های انگلیسی و فرانسه آشناس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjv6m