جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/09 09:20
سود سهام عدالت
کد خبر: 32693

سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟ | زمان واریز سود سهام عدالت

جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت را می خوانید .

به گزارش رصدورزشی : سود سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم ایجاد کرده است . سود سهام عدالت نیز حرف و حدیث های فراوانی داشته است . در ادامه جزئیاتی از سود سهام عدالت را می خوانید .

قرار است سود سهام عدالت سال 1400 دو برابر سال گذشته خود باشد این سود چه زمانی پرداخت می‌شود؟

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته از پرداخت سود سهام عدالت 1400 تا پایان آذر ۱۴۰۱ خبر داد. بر اساس جزییاتی که تاکنون منتشر شده، قرار است این سود برای 49 میلیون سهامدار عدالت واریز شود.

قربان‌زاده همچنین درمورد جاماندگان سهام عدالت گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده تعداد جاماندگان سهام عدالت ۳.۵ میلیون نفر اعلام شده است. به‌ازای هر نفر رقمی معادل ۱۰ میلیون تومان سهام در نظر گرفته شده اما تاکنون پرتفوی سهام به مرحله نهایی نرسیده است.

سود سهام عدالت در مقایسه با سال گذشته، دوبرابر شده است و این سود در مرحله نخست تا پایان آذرماه و در مرحله دوم تا پایان سال به حساب مشمولان واریز خواهد شد. همچنین مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به‌زودی برگزار خواهد شد و برای مجامع این شرکت‌ها مدل جدیدی در نظرگرفته شده که در ماه آتی شورای‌عالی بورس آن را مصوب خواهد کرد.

سود سهام عدالت سال 1400 برای هر برگ سهام حدود 500 هزار تومان است. این سود احتمالا برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر یا معادل حدود یک میلیون تومان خواهد بود. بر همین اساس یک خانواده چهار نفره تا پایان فصل پاییز حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کنند.

سود سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز چقدر است؟

امروز چهارشنبه 9 آذرماه سهام عدالت تغییر روند داد و مثبت شد. ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی با افزایش 0.3 درصدی به 11 میلیون و 755 هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با رشد بیش از 86 هزار تومانی به 22 میلیون و 150هزار تومان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xogyl