پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/08 02:37
کی روش
کد خبر: 32509

جانشین کی‌روش به اندازه او حرفه‌ای نبود (عکس)

پائولو بنتو بلافاصله پس از سوت پایان دیدار برابر غنا توسط آنتونی تیلور داور انگلیسی با همراهی چند شاگرد خود به عملکرد این داور به شدت معترض شد.

به گزارش رصدورزشی: مصاف غنا برابر کره‌جنوبی یکی از هیجان‌انگیزترین دیدارهای جام جهانی 2022 قطر بود که در نیمه اول با برتری شاگردان اوتو اودو همراه بود و در نیمه دوم این شاگردان بنتو بودند که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 این مسابقه حساس را واگذار کردند تا با کسب یک امتیاز از دو مسابقه کار سختی در روز پایانی برابر پرتغال داشته باشند.

این مسابقه به مانند سایر دیدارهای جام جهانی 2022 قطر وقت‌های اضافی زیادی داشت و کمک داور چهارم با پایان 90 دقیقه وقت قانونی، تابلوی 10 دقیقه را بالا برد تا این مسابقه حداقل به دقیقه 100 برسد.

کره‌جنوبی در نیمه دوم با شدت بالایی روی دروازه غنا حمله می‌کرد و موفق شد باخت 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 عوض کند. این روند پس از گل سوم غنا هم ادامه داشت و به ویژه در 10 دقیقه وقت اضافه مسابقه شدت گرفت، ولی شاگردان اوتو با تمام وجودشان دفاع کردند و درنهایت سه امتیاز به حساب این تیم در جدول واریز شد.

کی روش

یکی از نکات ویژه این مسابقه اعتراض شدید پائولو بنتو سرمربی کره‌جنوبی پس از سوت پایان مسابقه در دقیقه 100 و 46 ثانیه بود؛ سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی معتقد بود که داور با توجه به مصدومیت یکی از بازیکنان غنا که پس از اعلام وقت‌های تلف شده ایجاد شد، تیلور باید این لحظات را هم به وقت اضافه می‌افزود ولی تیلور که با بنتو هم عقیده نبود، در کمال آرامش ضمن اخراج سرمربی کره‌جنوبی، با نشان دادن ساعتش سعی داشت به او بفهماند زمان تلف شده به درستی محاسبه شده است.

با این وصف حالا بنتو که پس از جدایی کی‌روش مدتی هدایت تیم ملی پرتغال را هم برعهده گرفت در روز پایانی کار خودش و شاگردانش را سخت‌تر هم کرد و مقابل تیم ملی کشورش لحظات پراسترسی را باید از روی سکوها سپری کند.

منبع : ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkpgx